رقابت مقدماتی انتخابات آمریکا به کالیفرنیا رسید

رقابت مقدماتی انتخابات آمریکا به کالیفرنیا رسید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هیلاری کلینتون که در جزیره پورتوریکو در برابر برنی سندرز، پیروز رقابت درون حزبی شد با داشتن حمایت چهره های محبوبی مانند کیت پری، خواننده معروف پاپ به این رقابت سیاسی ادامه می…

آگهی

هیلاری کلینتون که در جزیره پورتوریکو در برابر برنی سندرز، پیروز رقابت درون حزبی شد با داشتن حمایت چهره های محبوبی مانند کیت پری، خواننده معروف پاپ به این رقابت سیاسی ادامه می دهد.

برخی گمانه زنی می کنند که وزیر خارجه پیشین ایالات متحده آمریکا در ایالت کالیفرنیا نیز از اکثریت حمایت هیاتهای نمایندگی دموکراتها برخوردار شود.

وی در جمع هوادارانش گفت: «به باورم دونالد ترامپ شایسته یا به لحاظ خلق و خو مناسب رئیس جمهوری و فرماندهی قوا نیست. او کسی که در هفته های اخیر به نزدیک ترین متحدان ما توهین کرده و دیکتاتورهایی مثل دیکتاتور کره شمالی را ستوده است.»

برنی سندرز، رقیب دموکرات خانم کلینتون نیز در آستانه برپایی رقابت درون حزبی در کالیفرنیا برنامه های تبلیغاتی متعددی داشته است. نظرسنجی ها حاکی از تنگ تر شدن رقابت میان وی و رقیب دموکراتش در هفته های اخیر است و رای گیری روز سه شنبه نیز سرنوشت ساز خواهد بود.

در همین حال دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه نیز بیشتر حملات اخیرش متوجه خانم کلینتون بوده و وی را «فاقد استعداد طبیعی» برای مقام ریاست جمهوری دانسته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نگاهی متفاوت به نامزدهای آینده پست معاونت ریاست جمهوری آمریکا

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟