نجات چهار فرد دیگر از زیر آوارهای ساختمان فرو ریخته در نایروبی

نجات چهار فرد دیگر از زیر آوارهای ساختمان فرو ریخته در نایروبی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

شش روز پس از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی شش طبقه در نایروبی، پایتخت کنیا، عملیات برای یافتن بازماندگان احتمالی این حادثه همچنان ادامه دارد. صبح

آگهی

شش روز پس از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی شش طبقه در نایروبی، پایتخت کنیا، عملیات برای یافتن بازماندگان احتمالی این حادثه همچنان ادامه دارد. صبح پنحشنبه، با نجات معجزه آسای زنی از زیر آوار، امید برای یافتن دیگر حادثه دید گان افزایش یافت و متعاقب آن دو زن و یک مرد دیگر زنده از زیر خروارها بتن و آهن بیرون کشیده شدند.

یک فرمانده پلیس کنیا که در عملیات جستجو شرکت دارد، می گوید: «از وقتی چند خرگوش از زیر آوار نجات داده شد مطمئن شدیم که هنوز زندگی در این ساختمان جریان دارد. زنده بودن این حیوانات از وجود اکسیژن و احتمال یافتن افراد بیشتر حکایت می کرد.»

یکی از زن های نجات داده شده در روز پنجشنبه باردار بوده و به رغم زنده ماندن، فرزندش را از دست داده است. شوهر این زن پس از آنکه وی به بیمارستان انتقال داده شد به خبرنگاران گفت: «حال همسرم خیلی وخیم نیست و این مایه امیدواری است. وقتی دکترها از او پرسیدند که آیا من را می شناسد، او تایید کرد که من شوهرش هستم.»

تاکنون ۳۹ نفر بر اثر فرو ریختن این ساختمان کشته و حدود ۷۰ تن نیز ناپدید شده اند. کیفیت نامناسب مصالح به کار برده شده، و سرعت بالای ساخت از جمله عوامل اصلی وقوع این حادثه عنوان شده است که همزمان با بارندگی های شدید و سیل هفته گذشته در پایتخت کنیا، روی داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هتل ۲۲۰ تُنی در کانادا با کمک ۷۰۰ قالب صابون جابجا شد

نجات معجزه آسای زنی شش روز پس از فرو ریختن ساختمانی در کنیا

سلمان رشدی چند شب پیش از چاقو خوردن خواب دیده بود