درخشش گلفباز یازده ساله مقابل تایگر وودز

درخشش گلفباز یازده ساله مقابل تایگر وودز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در یک مسابقه گلف که روز چهارشنبه در «بلو جک نشنال» تگزاس برگزار شد یک نوجوان یازده ساله شگفتی ساز شد. تایلور کرازیه در برابر دیدگان تایگر وودز، مرد

آگهی

در یک مسابقه گلف که روز چهارشنبه در «بلو جک نشنال» تگزاس برگزار شد یک نوجوان یازده ساله شگفتی ساز شد.

تایلور کرازیه در برابر دیدگان تایگر وودز، مرد شماره یک سابق گلف دنیا، در اولین حفره خوش درخشید و تحسین وودز را برانگیخت. کمتر سابقه داشته که یک گلفباز، آنهم از نوع آماتور آن، بتواند اولین حفره را تنها با یک ضربه تمام کند.

ضربه او پس از طی مسافت ۷۴ متر و برخورد با زمین چمن، مستقیم وارد حفره شد تا علاوه بر تشویق های مکرر حضار، تایگر وودز را هم به واکنش وادارد. این پایان ماجرا نبود و تایلور جوان در انتها موفق شد با سه امتیاز اختلاف تایگر وودز بزرگ را شکست دهد.

تایگر وودز که زمانی مرد شماره یک گلف دنیا نامیده می شد و دست کم ۱۴عنوان قهرمانی در رقابتهای اصلی گلف دنیا را در کارنامه دارد از مدتها پیش و به علت درد کمر حضور کمرنگی در مسابقات داشته است.

او هفته گذشته و در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اینکه درد کمر حتی پس از عمل جراحی و فیزیوتراپی او را رها نکرده، ویدیویی را منتشر کرد که او را در حال تمرین در یک زمین گلف نشان می داد. البته تایگر وودز هنوز به مرز آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات معتبر رسمی نرسیده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

نخستین دوره جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ با شیوه جدید و حضور ۳۲ تیم در آمریکا برگزار می‌شود

تیم ایران با شکست مقابل آمریکا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حذف شد