تاکید رئیس جدید فیفا بر افزایش تیم های جام جهانی

تاکید رئیس جدید فیفا بر افزایش تیم های جام جهانی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جیانی اینفانتینو که نخستین روز کاری اش را با دعوت از ستارگان دنیای فوتبال برای شرکت در یک دیدار دوستانه در زمین چمن فیفا آغاز کرده بود، معتقد است در

آگهی

جیانی اینفانتینو که نخستین روز کاری اش را با دعوت از ستارگان دنیای فوتبال برای شرکت در یک دیدار دوستانه در زمین چمن فیفا آغاز کرده بود، معتقد است در تصمیم گیری های کلان و نیز ترسیم راهبردهای آینده این ورزش در جهان نمی توان مشارکت و نقطه نظرات بازیکنان فوتبال را نادیده گرفت.

او در ای خصوص می گوید: «این بسیار مهم است که به دیدگاه و آراء بازیکنان توجه شود. آنها ستاره های فوتبال هستند و باید در فرایند تصمیم گیری نقش داشته باشند. ما باید به صحبت هایشان گوش کنیم و از نظرات و تجربیاتشان بهره ببریم.»

رئیس جدید فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، روز سه شنبه بار دیگر بر تعهد انتخاباتی خود مبنی بر افزایش تیم های شرکت کننده در جام جهانی از ۳۲ به ۴۰ تیم در آینده دفاع کرد.

اینفانتینو در باره افزایش تیم های شرکت کننده در جام جهانی گفت: «ما به هشت کشور دیگر فرصت حضور در این بازیها را می دهیم. این باعث می شود بسیاری از تیم ها رویای شرکت در جام جهانی را در سر بپرورانند. برای کسب مجوز و راهیابی، بدون شک رقابت ها سخت و فشرده تر خواهد شد و این مطمئنا به پیشرفت فوتبال و محبوبیت آن در میان شماری زیادی از کشورها کمک خواهد شد.»

مسئله استفاده از تکنولوژی در تصمیم گیری های داوری از دیگر نکاتی است که رئیس جدید فیفا در نظر دارد راه حلی منتطقی برای آن پیدا کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴؛ دلارهای نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند