موافقت یوفا با تکنولوژی خط دروازه

موافقت یوفا با تکنولوژی خط دروازه
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اعضای کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در نشست روز جمعه موافقت خود را با استفاده از فناوری تشخیص عبور توپ از خط دروازه اعلام کردند. این

آگهی

اعضای کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در نشست روز جمعه موافقت خود را با استفاده از فناوری تشخیص عبور توپ از خط دروازه اعلام کردند.

این تکنولوژی که قرار است در رقابت های یورو ۲۰۱۶ و نیز فصل جدید چمپیونز لیگ مورد استفاده قرار گیرد، پیش از این در سال ۲۰۱۲ از سوی فیفا مورد تایید قرار گرفته و در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و نیز در رقابت های قهرمانی باشگاه های آلمان، انگلیس، فرانسه و ایتالیا مورد استفاده قرار گرفته بود.

مسئله آینده پلاتینی و جانشین وی و همچنین برگزاری انتخابات در راس یوفا از دیگر موضوعات مورد بحث در نشست روز جمعه کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا بود.

جیانی اینفانتینو دبیر کل یوفا در خصوص زمان انتخاب رئیس جدید یوفا گفت:«هنوز درباره برگزاری این انتخابات تصمیمی گرفته نشده است. بنابراین با توجه به اینکه پرونده تجدید نظر در جریان است و دادگاه داوری ورزش هنوز رای خود را صادر نکرده گمانه زنی درباره احتمال برگزاری این انتخابات خیلی زود به نظر می رسد.»

اینفانتینو خود یکی از پنج نامزد جدی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال است که نامزدی او از سوی یوفا نیز مورد حمایت قرار گرفته است. او به تازگی برخی از رئوس برنامه های انتخاباتی خود را ارائه کرده که برگزاری جام جهانی در یک منطقه جغرافیایی به شکلی که بازیها همزمان در چند کشور مختلف برگزار شود و نیز رساندن تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی به چهل تیم از جمله پیشنهاد های خاص اوست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند