دو جوان فلسطینی توسط نیروهای ارتش اسرائیل کشته شدند

دو جوان فلسطینی توسط نیروهای ارتش اسرائیل کشته شدند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نیروهای ارتش اسرائیل دو جوان فلسطینی را به ضرب گلوله از پای درآوردند. به گفته منابع امنیتی اسرائیل این دوجوان در یک پست بازرسی در اراضی اشغالی کرانه

آگهی

نیروهای ارتش اسرائیل دو جوان فلسطینی را به ضرب گلوله از پای درآوردند. به گفته منابع امنیتی اسرائیل این دوجوان در یک پست بازرسی در اراضی اشغالی کرانه باختری رود اردن سعی داشتند سربازان اسرائیلی را با چاقو هدف حمله قرار دهند.

ناکامی مذاکرات صلح تحت نظارت آمریکا در سال ۲۰۱۴ به موج تازه ای از خشونت ها میان فلسطینی ها و اسرائیلی انجامید. در درگیری های اخیر طرفین٬ ۲۱ اسرائیلی به ضرب چاقوی فلسطینی ها جان باخته اند و نیروهای اسرائیلی هم ۱۳۹ فلسطینی را کشته اند.

از سوی دیگر صدها نیروی پلیس که از یک هفته پیش در تعقیب نشأت ملهم٬ عامل تیراندازی مرگبار تل آویو٬ بودند وی را در اطراف مسجدی در زادگاهش در شمال اسرائیل به دام انداخته و به زندگی این عرب اسرائیلی پایان دادند.

این جوان ۳۱ ساله متهم است که در نخستین روز سال نوی میلادی با اسلح به روی مشتریان یک کافه در خیابانی مرکزی و پرتردد در تل آویو آتش گشود و سه تن از آن ها را کشته و هفت تن دیگر را زخمی کرده است. پلیس درباره انگیزه مهاجم از تیراندازی تل آویو جزئیاتی منتشر نکرده است.

از سوی دیگر جسد یک راننده تاکسی در اطراف تل آویو پیدا شده که به گفته پلیس احتمالا توسط نشأت ملهم کشته شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محمود عباس کابینه جدید تشکیلات خودگردان فلسطینی را معرفی کرد

چهار کشور دیگر اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین «در زمان مقتضی» اعلام آمادگی کردند

در پی حمله مسلحانه سه مرد در کرانه باختری یک اسرائیلی کشته شد