معرفی اعضای تیم دوچرخه سواری آستانه در آستانه

معرفی اعضای تیم دوچرخه سواری آستانه در آستانه
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ساریارکای آستانه در قزاقستان میزبان مشهور اعضای تیم دوچرخه سواری با همین نام “آستانه” بود. مثل همیشه رکابزنان تیم با مایوهای آبی آسمانی برای فصل

آگهی

ساریارکای آستانه در قزاقستان میزبان مشهور اعضای تیم دوچرخه سواری با همین نام “آستانه” بود. مثل همیشه رکابزنان تیم با مایوهای آبی آسمانی برای فصل آینده معرفی شدند. الکساندر وینوکوروف، قهرمان سابق دوچرخه سواری جهان از قزاقستان سرپرست این تیم است.

او می گوید: “امیدواریم یکبار دیگر فاتح جیروشویم، توردوفرانس را ببریم و سومین هدف ما کسب پیروزی در رقابتهای دوچرخه سواری بازیهای المپیک است. برای ملت ما قهرمانی اهمیت زیادی دارد و همچنین برای ایتالیایی ها که امیداورند با آرو یا نیبالی مدال طلا را از آن خود کنند.”

دو ستاره تیم استانه بی شک فابیو آرو و چینزو نیبالی هر دو از ایتالیا هستند. یکی موفق شده وئلتای فرانسه را از آن خود کند و دیگری موفق شده است تور دو فرانس را بدست آورد.

آرو به خبرنگار ما گفت: “این رقابتی جدید و جدی برای ماست. امسال اهدافی داریم که بسیار بزرگتر و مهمتر از سالهای پیش هستند. امیدوارم بتوانیم اهدافمان را کامل کنیم و به آنها دست پیدا کنیم. فصل پیش رو اهمیت زیادی دارد و فشار زیادی را پیشاپیش احساس می کنم اما این ذات ورزش است و خوشحالم از اینکه در ورزش هستم.”

تنها ده سال از پیدایش و تشکیل تیم آستانه می گذرد اما آنها به افتخارهای فراوانی دست پیدا کرده اند و رکابزنان مشهور بسیاری را در دل خود پرورش داده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تور دو فرانس زنان که سال‌ها بی‌توجه و بی‌تماشاگر ماند؛ دوچرخه‌سوار هلندی قهرمان دومین دوره شد

استقبال ده‌ها هزار نفر در کپنهاگ از یوناس وینگگارد قهرمان مسابقات تور دو فرانس

دوچرخه‌سوار بریتانیایی رکورد سرعت رکاب‌ زدن در یک ساعت را شکست