کرنر؛ روزهای دشوار ژوزه مورینیو در چلسی

کرنر؛ روزهای دشوار ژوزه مورینیو در چلسی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ژوزه مورینیو، گرانترین مربی لیگ برتر این روزها در شرایط دشواری قرار دارد. تیم آقای خاص با ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۵ باخت و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه

آگهی

ژوزه مورینیو، گرانترین مربی لیگ برتر این روزها در شرایط دشواری قرار دارد. تیم آقای خاص با ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۵ باخت و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد. آبی پوشان لندن در هفته دهم با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب میزبان خود وستهام یونایتد شدند.

در دیگر بازی این هفته آرسنال با حساب ۲ بر ۱ میزبانش اورتون را بدرقه کرد. اولیویر ژیرو و لورن کوشیلنی، دو بازیکن فرانسوی زننده گلهای توپچی های لندن بودند. شاگردان آرسن ونگر با کسب این پیروزی ارزشمند ۲۲ امتیازی شدند و پشت سر منچستر سیتی در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند.

شهرآورد منچستر برخلاف انتظارات جدال کسل کننده بود. منچستر سیتی با کسب تساوی بدون گل مقابل شیاطین سرخ جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

“He is a managerial great. A few bad months don't cancel that out”: AdrianJKajumba</a> on Jose <a href="https://t.co/tpSHk7GT8H">https://t.co/tpSHk7GT8H</a> <a href="https://t.co/cLOKHgbiNV">pic.twitter.com/cLOKHgbiNV</a></p>&mdash; Mirror Football (MirrorFootball) October 26, 2015

بهترین ها و بدترین ها

بایرن مونیخ با شکست ۴ بر صفر کلن هزارمین پیروزی خود در بوندس لیگا را جشن گرفت. این تیم با ۳۰ امتیاز از ۱۰ بازی در صدر جدول قرار دارد.

پیر امریک اوبامیانگ مهاجم ۲۶ ساله فرانسوی به ماشین گلزنی دورتموند تبدیل شده است. او این هفته هم هتریک کرد تا تعداد گلهای خود در این فصل را به عدد ۲۰ برساند.

جیمی واردی مهاجم ۲۸ ساله لستر سیتی زننده گل پیروزی تیمش مقابل کریستال پالاس بود. او هم اکنون با ۱۰ گل آقای گل لیگ برتر است.

#BPL TOP SCORERS
10 – vardy7</a> 6 - <a href="https://twitter.com/aguerosergiokun">aguerosergiokun
6 – Alexis_Sanchez</a>6 - <a href="https://twitter.com/GWijnaldum">GWijnaldumpic.twitter.com/CR0xiXBPz7

— Premier League (@premierleague) October 26, 2015

در مسیر یورو ۲۰۱۶؛ نگاهی به گذشته

آلمان غربی در دیدار نهایی جام ملت های اروپا در سال ۱۹۷۲ با برتری کامل و با نتیجه ۳ بر صفر حریفش اتحاد جماهیر شوروی را شکست داد.

گرد مولر، بمب افکن آلمانها با زدن ۲ گل نقش مهمی در این پیروزی داشت. آن نسل طلایی فوتبال آلمان ۲ سال بعد در خانه و با شکست هلند قهرمان جام جهانی شد.

Happy birthday 70 tahun Franz Beckenbauer. Peraih 2x Ballon d'Or, tahun 1972 & 1976. #Legendpic.twitter.com/JTQLyzEwNo

— IG : Jomblofootball (@JombloFootballs) September 11, 2015

پیش بینی نتایج

هفته آینده شاگردان ژوزه مورینیو به مصاف بازیکنان یورگن کلوپ می روند. بازی اینتر میلان با رم و شهر آورد تورین هم جذاب خواهد بود. شما می توانید پیش بینی ها و نظرات خود را از طریق هشتگ #TheCornerScores برای ما ارسال کنید.

لیورپول با نتیجه ۲ بر ۱ میزبانش چلسی را شکست می دهد. رم با ۳ گل اینتر میلان را در هم می کوبد. یوونتوس با ۲ گل تورین را بدرقه می کند و در نهایت وردر برمن ۳ به ۱ مغلوب دورتموند می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سرقت ۵۰۰ هزار یورویی از منزل ستاره منچستر ‌‌سیتی

لیگ قهرمانان اروپا؛ مورینیو و شیاطین سرخ بدنبال خروج از بحران

ادامۀ پیشتازی پاری سن ژرمن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا