دفاع تایگر وودز از ورزش گلف در سفر به مکزیک

دفاع تایگر وودز از ورزش گلف در سفر به مکزیک
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هر چند تایگر وودز دیگر آن شماره یک سرحال گلف دنیا نیست اما همچنان سفیر خوبی برای تبلیغ این ورزش بشمار می آید. این گلفباز آمریکایی که چهارده عنوان

آگهی

هر چند تایگر وودز دیگر آن شماره یک سرحال گلف دنیا نیست اما همچنان سفیر خوبی برای تبلیغ این ورزش بشمار می آید.
این گلفباز آمریکایی که چهارده عنوان قهرمانی در تورنومنت های معتبر جهان را در کارنامه دارد، این بار راهی مکزیک شده بود تا بلکه مشوقی باشد برای قشر نوجوان این کشور.

او در کنفرانس خبری گفت: «واضح است که در مکزیک همانند بسیاری دیگر از کشورهای آمریکای لاتین، فوتبال ورزش اصلی محسوب می شود. به نظر من چرایی این موضوع تنها ریشه در سنت ندارد بلکه به در دسترس بودن و امکانات هم مربوط می شود. باید گلف بازی کردن را تسهیل کرد که امروز غالبا اینگونه نیست. کودکان امکان گلف بازی کردن را پیدا نمی کنند در حالیکه از همان سنین پایین می توانند فوتبال و ورزشهای دیگر را شروع کنند. در نتیجه گلف بازان زیادی نداریم که اهل این منطقه باشند.»

تایگر وودز در آستانه چهل سالگی با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد. درد کمر طی چند فصل گذشته به طور قابل توجهی از کیفیت نمایش او کاسته و مانع موفقیت او در تورنمنت های مهم شده است. اما گویا این ورزشکار ثروتمند برای تشویق نسل جوان هنوز سرحال است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

نخستین دوره جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ با شیوه جدید و حضور ۳۲ تیم در آمریکا برگزار می‌شود

تیم ایران با شکست مقابل آمریکا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حذف شد