کرنر: از شروع توفانی بایرن مونیخ تا تحقیر چلسی

کرنر: از شروع توفانی بایرن مونیخ تا تحقیر چلسی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

گام محکم بایرن مونیخ در هفته نخست بوندسلیگا بایرن مونیخ هفته نخست بوندسلیگا را توفانی آغاز کرد. قرمز پوشان در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ با ۵ گل

آگهی

گام محکم بایرن مونیخ در هفته نخست بوندسلیگا

بایرن مونیخ هفته نخست بوندسلیگا را توفانی آغاز کرد. قرمز پوشان در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ با ۵ گل هامبورگ را در هم کوبیدند. مهدی بن عطیه، لواندوفسکی، مولر و کاستا زنندگان گلهای باواریایی ها بودند. شاگردان گواردیولا با این پیروزی روحیه بخش، بیش از پیش هواداران خود را غرق در شادی کردند.

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر انگلستان منچستر سیتی با ۳ گل چلسی را بدرقه کرد. سیتی که بازی را خوب آغاز کرده بود در دقیقه ۳۱ روی حرکت ترکیبی یحیی توره و آگوئرو به گل نخست رسید. در نیمه دوم هم، ونسان کمپانی و فرناندینیو دو بار دیگر دروازه شاگردان مورینیو را گشودند تا این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود سیتی به پایان برسد.

بهترین ها و بدترین ها

لستر سیتی مسابقات لیگ برتر جزیره را عالی آغاز کرده است. این تیم با ۲ برد ارزشمند در کنار دو تیم مدعی یعنی منچستر سیتی و منچستر یونایتد در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

شکست ۳ بر صفر برابر منچستر سیتی و همچنین سخنان جنجالی ژوزه مورینیو درباره پزشک تیمش موجب شد تا او در لیست بدهای هفته قرار دهیم.

المپیک مارسی، تیم پرافتخار فرانسوی این روزها از شرایط آرمانی به دور است. سفید پوشان در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال این کشور دومین شکست فصل خود را تجربه کردند.

پیش بینی نتایج

منچستر سیتی در ادامه روند صعودی خود ۲ بر ۱ اورتون را شکست می دهد.
لیورپول با همین نتیجه از سد آرسنال خواهد گذشت.
یوونتوس هم ۳ بر صفر اودینزه را مغلوب می کند.
و در نهایت، بارسلون با ۲ گل اتلتیک بیلبائو را از پیش رو بر خواهد داشت.

نگاهی به تاریخ مسابقات جام ملتهای اروپا

اتحاد جماهیر شوروی در نخستین گام برای رسیدن به مرحله نهایی جام ملتهای اروپای ۱۹۶۰ در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۱۹۵۸ میلادی به مصاف مجارستان رفت. بیش از ۱۰۰ هزار تماشاچی به ورزشگاه مسکو رفته بودند تا از نزدیک تیم محبوبشان را تشویق کنند. آناتولی ایلین، مهاجم ۳۲ ساله روس در دقیقه ۴ نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند تا نام خود را به عنوان زننده نخستین گل تاریخ این مسابقات ثبت کند.

شما می توانید پیش بینی ها و نظرات خود را از طریق هشتگ #TheCornerScores برای ما ارسال کنید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سرقت ۵۰۰ هزار یورویی از منزل ستاره منچستر ‌‌سیتی

لیگ قهرمانان اروپا؛ مورینیو و شیاطین سرخ بدنبال خروج از بحران

ادامۀ پیشتازی پاری سن ژرمن در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا