اعتصاب کارکنان مترو رفت و آمد در لندن را مختل کرده است

اعتصاب کارکنان مترو رفت و آمد در لندن را مختل کرده است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

کارکنان متروی لندن دست به اعتصاب زدند. این اعتصاب که از شامگاه چهارشنبه آغاز شده، در واکنش به نوبت کاری شب و فقدان کیفیت زمان استراحت است و به مدت ۲۴

آگهی

کارکنان متروی لندن دست به اعتصاب زدند. این اعتصاب که از شامگاه چهارشنبه آغاز شده، در واکنش به نوبت کاری شب و فقدان کیفیت زمان استراحت است و به مدت ۲۴ ساعت ادامه خواهد داشت.

فین برنان، عضو اتحادیۀ رانندگان قطار در مورد خواسته این اعتصاب تاکید می کند: «موضوع بر سر پول نیست بلکه بر سر عدالت و داشتن زمان استراحت با کیفیت است.»

این اعتصاب موجب مختل شدن تردد در شهر شده و مسافران مجبور هستند برای جابجایی از اتوبوس استفاده کنند.

یکی از شهروندان لندن می گوید: «همه اتوبوس ها پر هستند. من از ایستگاه پیکادیلی ۴۴ دقیقه پیاده روی کرده ام تا به ایستگاه پدینگتون برسم. نتوانستم سوار اتوبوس بشوم چون هیچ اتوبوسی توقف نکرد و آنها درهایشان را نیز باز نکردند. این خیلی بد است.»

یک گردشگر آمریکایی نیز می گوید: «من فقط پنج روز در اینجا هستم و به خاطر این اعتصاب سفرم را کوتاه می کنم. نمی توانم تمام این راه را تا محلۀ کمدون پیاده بروم و به همین دلیل هم نمی خواهم در شهر شما پولهایم را خرج کنم. این اعتصاب برای گردشگران یک اختلال بزرگ است و چنین چیزی هرگز در آمریکا اتفاق نمی افتد.»

سازمان حمل و نقل شهری لندن تعداد ۲۵۰ دستگاه اتوبوس را به ناوگان شهری اضافه کرده اما این تعداد نیز جوابگوی مسافران نیست.

علی خردپیر خبرنگار یورونیوز از لندن می گوید: «طرح فعالیت شبانه روزی متروی لندن ماه آینده میلادی کلید می خورد؛ طرحی که واکنش کارکنان چهار اتحادیه را برای دومین بار برانگیخته است. مشخص نیست که اختلاف بر سر تغییر شیفت کارکنان تاچه زمانی به طول می انجامد و آیا به زودی بازهم پایتخت پرجمعیت بریتانیا با چنین اعتصابی رو به رو خواهد بود یا خیر؟»

متروی لندن از ساعت شش صبح روز جمعه کار خود را دوباره از سرخواهد گرفت. نوبت کاری شب برای کارکنان متروی لندن قرار است از روز دوازدهم سپتامبر به اجرا گذاشته شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

نماینده محافظه‌کار بریتانیایی بخاطر انتساب «اسلامگرایی» به شهردار لندن از حزبش تعلیق شد