در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

قلب دوپاره، زندگی دوپاره

یکی از کاربران آلمانی سایت «ای بی» که ظهرا قصد داشته از دوست دختر سابقش انتقام بگیرد، تمام اموال مشترکشان را دو نیم کرده و نیمی از آنها را در این سایت به حراج گذاشته است؛ اموالی همچون نیمی از تلفن، تلویزیون، کاناپه، دستگاه پخش دی وی دی، صندلی، تخت خواب و کامپیوتر. این کالاها به زندگی یازده ساله مشترک انها تعلق داشته است و دوست دختر سابق او اعلام کرده که نیمه دیگر اموال را از طریق پست دریافت کرده است. برخی از این اموال بسیار ارزشمند بودند و در میان آنها می توان یک نصفه اتومبیل و یک نیمه دوچرخه را نیزمشاهده کرد.

Vācietis, pēc šķiršanās, sadalījis kopējo mantību, un izpārdod eBay… http://t.co/0O1uEicJhSpic.twitter.com/KEjiEnMj7Y

— Nepareizais (@Nepareizais) junio 19, 2015

او همچنین فیلمی از به دو نیم کردن این کالاها در صفحه یوتیوب گذاشته است. این فیلم با این پیام اغاز می شود که «از یازده سال زندگی زیبا سپاسگزارم» و با این جمله به پایان می رسد که به جانشینم درود می فرستم.

کلیسا: یوگا با ایمان مسیحی ناسازگار است

سینود مقدس، شورای کلیسای پروتستان در یونان روز سه شنبه اعلام کرد که ورزش یوگا با ایمان مسیحی ناسازگار است. این شورا در بیانیه ای اعلام کرد که یوگا یک بخش بنیادی در آیین هندو محسوب می شود و هیچکدام از استانداردهای یک فرم ورزشی را ندارد به همین دلیل یوگا کاملا با ایمان مسیحی ارتدوکس ناسازگار است و در زندگی مسیحیان جایی ندارد. این بیانیه در استانه روز بین المللی یوگا صادر شده است.

شکست الجزایر در ثبت رکوردی جدید با تهیه بزرگترین غذای پایلا

تلاش آشپزان کشور الجزایر برای طبخ بزرگترین پایلای دنیا ناکام ماند.برای این کار 8 هزار کیلو برنج، ۱۴ هزار لیتر روغن ، بیش از ۲ هزار کیلو گوشت و ۸۰۰ کیلو میگو مورد استفاده قرار گرفت اما آتش بزرگی که برای طبخ این غذا به کار گرفته شد حادثه افرید. در حال حاضر رکورد طبخ بزرگترین پایلای دنیا در اختیار شهر والنسیای اسپانیا است. در این شهر در سال ۲۰۰۱ پایلایی برای حدود ۱۱۰ هزار میهمان تهیه شد.

سرانجام با دخالت آتش نشانان خطر برطرف شد.

La Paella d'#Oran prend feu ? !!! pic.twitter.com/O3f3dUiG4e

— Ennahar TV (@EnnaharTvFr) junio 16, 2015

پخش پیش نمایش مستند حجاب در لندن H3>

پیش نمایش فیلم مستند «حجاب لکه دار شده» در یک جلسه خصوصی در لندن و برای حدود ۷۵ مهمان به نمایش در آمد. این فیلم که توسط اوویدیو سالازار، مستند ساز آمریکایی، کهلا الفهد از امارات متحده عربی و مازن خیرات فیلمساز سوری تهیه شده است درباره ریشه های حجاب و جایگاه ان در جوامع امروز است.

احتمال ممنوعیت حضور حیوانات عظیم الجثه در سیرکهای آلمان

پس از کشته شدن مردی شصت ساله توسط یک فیل، آلمان ممکن است استفاده از حیواناتی همچون فیل یا خرسها را در سیرکها ممنوع کند.

این حادثه رور ۱۳ ژوئن در نزدیکی شهر بوخن در جنوب غرب آلمان روی داد و مشخص نیست چگونه این فیل توانسته از محفظه اش خارج شود.

در حال حاضر شش پلیس مشغول تحقیق درباره علت بروز این حادثه و رفتار فیلی هستند که از یک پارک سفری به این محل فرستاده شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حمله هوایی اسرائیل به سوریه ۳۶ کشته بر جا گذاشت

از پول نقد تا زندان جریمه والدینی که به خاطر رفتن به سفر فرزندانشان را از مدرسه خارج می‌کنند

هشدار اسرائیل به چهار کشور اروپایی درباره به رسمیت شناختن کشور فلسطین: جایزه به تروریسم است