رافائل بنیتس سرمربی جدید رئال مادرید شد

رافائل بنیتس سرمربی جدید رئال مادرید شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رافائل بنیتس روز چهارشنبه رسما با یک قرار داد سه ساله به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید معرفی شد. بنیتس دهمین فردی است که در طول دوازده سال

آگهی

رافائل بنیتس روز چهارشنبه رسما با یک قرار داد سه ساله به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید معرفی شد.

بنیتس دهمین فردی است که در طول دوازده سال ریاست فلورنتینو پرز در باشگاه رئال مادرید سرمربی گری این تیم را بر عهده می گیرد.

او که در مراسم معرفی خود به شدت احساسی و هیجان زده نشان می داد در سخنانی گفت: «روز بزرگ و هیجان انگیزی برای من است. زیرا به خانه ام بازگشته ام. کار سختی در پیش دارم اما تیم و دستیاران بسیار خوبی دارم. امیدواریم به هرآنچه آرزویش را داریم برسیم. آرزویم این است که رئال را به افتخارات زیادی برسانم.»

این مربی پنجاه و پنج ساله و سرشناس اسپانیایی فوتبال خود را به عنوان بازیکن از تیم دوم رئال مادرید آغاز کرد و برای دو سال نیز سر مربی این تیم شد. وی همچنین یک فصل نیز در سال ۱۹۹۳ دستیار ویسنته دل بوسکه در تیم اول این باشگاه بود. بنیتس سپس با کسب تجارب گرانبها راهی دیگر تیم های اروپایی شد و دوران موفقیت آمیزی را به خصوص در والنسیا، لیورپول و اینترمیلان سپری کرد. دوران درخشان مربی گری بنیتس به شش سال حضور او در لیورپول برمی گردد. او توانست با این تیم در سال ۲۰۰۵ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سایه یک بوسه بر قهرمانی در جام جهانی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا برکنار شد

باز شدن پرونده اتهام «آزار جنسی» برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا؛ مادر روبیالس اعتصاب غذا کرد

رسانه اسپانیایی مدعی شد: چراغ سبز مدیرعامل باشگاه پرافتخار اروپا برای جذب رونالدو