کلمبیا؛ کشته شدن دهها نفر در اثر سیل و رانش زمین

کلمبیا؛ کشته شدن دهها نفر در اثر سیل و رانش زمین
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تلاش ها برای یافتن قربانیان حادثه رانش زمین در غرب کلمبیا ادامه دارد. بر اساس آخرین خبرها دست کم ۶۳ نفر در اثر این حادثه کشته شده اند. صبح روز

آگهی

تلاش ها برای یافتن قربانیان حادثه رانش زمین در غرب کلمبیا ادامه دارد. بر اساس آخرین خبرها دست کم ۶۳ نفر در اثر این حادثه کشته شده اند.

صبح روز دوشنبه، در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل بخشی از شهر سالگار دچار رانش زمین شد که خانه های بسیاری را ویران کرد. این اتفاق در ساعت سه صبح به وقت محلی روی داد که بیشتر مردم در خواب بودند.

یکی از نجات یافتگان می گوید: «وحشتناک بود زیرا هرگز نمی توانید چیزی شبیه این پدیده را تصور کنید که دارد اتفاق می افتد و شما می بینید کسانی را که می شناختید، از جمله بسیاری از همسایگانتان کشته شدند، اما خدا را شکر، من و دختران و نوه ام سالم هستیم.»

مقامات کمبیایی گفته اند که برخی از اجساد برای شناسایی به شهر مدلین در صد کیلومتری شمال شرقی کشور منتقل شده اند. کمبیا از نظر توپوگرافی بسیار ناهموار و در منطقه ای زلزله خیز قرار دارد. از سوی دیگر ساخت و سازهای بدون کیفیت ساختمان ها، کلمبیا را به یکی از فاجعه خیز ترین کشورهای آمریکای لاتین بدل کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

محققان در آلمان: رانش شدید زمین در روستای حسین‌آباد ایران نتیجه ساختن یک سد بود

رانش زمین در معدن طلا در ترکیه و مفقود شدن ۹ کارگر؛ پلیس ۴ نفر را بازداشت کرد

سیل در آنتالیای ترکیه دستکم یک قربانی گرفت