لوئیس فیگو کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرد

لوئیس فیگو کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

لوئیس فیگو، فوتبالی ترین کاندیدای ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، کارزارِ انتخاباتیِ خود را از ورزشگاه ویمبلی لندن آغاز کرد. ستاره پیشین تیم ملی

آگهی

لوئیس فیگو، فوتبالی ترین کاندیدای ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، کارزارِ انتخاباتیِ خود را از ورزشگاه ویمبلی لندن آغاز کرد.

ستاره پیشین تیم ملی پرتغال و باشگاه های پورتو، بارسلونا، رئال مادرید و اینترمیلان، پیشنهاد کرده است تا شمار تیم های شرکت کننده در جام جهانی به ۴۸ افزایش یافته و هر دوره این رقابت ها در دو قاره جداگانه برگزار شود.

لوئیس فیگو سرفصل برنامه های خود را برای تغییر اساسی در فیفا به این شرح عنوان کرد: «شفافیت بیشتر، توجه بیشتر به فدراسیون های ملی، توجه بیشتر به توسعه فوتبال، توجه بیشتر به همکاری تمام نهادهای تصمیم گیرنده درباره فوتبال. فکر می کنم با این برنامه، می توانم رای دهندگان را متقاعد کنم که فیفا واقعا به یک تغییر نیاز دارد.»

انتخابات برای تعیین رئیس آینده فیفا قرار است بیست و نهم ماه مه برگزار شود؛ علاوه بر دارنده پیشین توپ طلای فوتبال جهان، سپ بلاتر، رئیس کنونی فیفا، شاهزاده علی بن الحسین از اردن، نایب رئیس فیفا برای قاره آسیا و همچنین میکائیل فان پراگ (پراخ)، مدیر پیشین آژاکس آمستردام هم برای این مقام نامزد هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴؛ دلارهای نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود