شرکت کنندگان در گلدن گلوب: «من شارلی هستم»

شرکت کنندگان در گلدن گلوب: «من شارلی هستم»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که یکشنبه شب در شهر بورلی هیلز در لس آنجلس آمریکا برگزار شد نیز تحت تاثیر حملات تروریستی اخیر در فرانسه بود وشرکت کنندگان

آگهی

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که یکشنبه شب در شهر بورلی هیلز در لس آنجلس آمریکا برگزار شد نیز تحت تاثیر حملات تروریستی اخیر در فرانسه بود وشرکت کنندگان در این مراسم نیز با مردم این کشور در دفاع از آزادی بیان اعلام همبستگی کردند.

جورج کلونی ضمن دریافت جایزه “سیسیل ب دمیل” که جایزه افتخاری گلدن گلوب است، گفت: « «روز بی نظیری بود، میلیون ها نفر نه تنها در پاریس بلکه در سراسر دنیا تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان مسیحی، یهودی و مسلمان بودند و همراه با رهبران کشورها برای حمایت از این ایده که ما ترسی به خود راه نمی دهیم، تظاهرات کردند. من شارلی هستم.»

دو فیلم “پسربچگی” و “هتل بزرگ بوداپست” برندگان اصلی هفتاد و دومین دوره این جوایز بودند.

فیلم “پسر بچگی” به عنوان بهترین فیلم در بخش درام شناخته شد و جایزه بهترین کارگردانی نیز به ریچارد لینکلیتر، کارگردان این فیلم رسید.

پسربچگی، داستان زندگی گودکی اهل تگزاس را از شش سالگی تا دوران بلوغ به تصویر می کشد. این فیلم تحسین بسیاری از منتقدان را در پی داشته است.

فیلم “هتل بزرگ بوداپست” نیز برنده بهترین فیلم سال در رشته کمدی یا موزیکال شد. این فیلم به کارگردانی وس اندرسون، فیلمی فانتزی و سورئال با شخصیت ها و ماجراهایی اغراق آمیز است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«آزادی بیان» مهمترین حاشیه گلدن گلوب

شکایت از ۳ مقام امنیتی جمهوری اسلامی در فرانسه به اتهام «تهدید به مرگ» ثبت شد

کاریکاتور «شارلی ابدو» درباره زلزله ترکیه؛ آیا آزادی بیان حد و مرز دارد؟