محدوده جستجو برای دریافت علائمی از هواپیمای شرکت ایرآسیا گسترش می یابد

محدوده جستجو برای دریافت علائمی از هواپیمای شرکت ایرآسیا گسترش می یابد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در حالی که برخی مقامات مسئول اندونزی گفته اند که هواپیمای مسافری شرکت ایرآسیا که از بامداد یکشنبه ناپدید شده، به احتمال زیاد سقوط کرده و در اعماق آب

آگهی

در حالی که برخی مقامات مسئول اندونزی گفته اند که هواپیمای مسافری شرکت ایرآسیا که از بامداد یکشنبه ناپدید شده، به احتمال زیاد سقوط کرده و در اعماق آب های دریای جاوه فرو رفته، اما هنوز هیچ اثری که این احتمال را به طور قطع تایید کند به دست نیامده است.

گروه های تجسس که با همکاری کشورهای اندونزی، مالزی، سنگاپور و استرالیا تشکیل شده به عملیات مشترک خود برای کشف علائمی از هواپیما ادامه می دهند. قرار است از بامداد سه شنبه محدوده این جستجو گسترش یابد.

رئیس جمهوری اندونزی رو دوشنبه گفت: “من از این رویداد شوک شده ام و می توانم نگرانی، ناامیدی و اندوهی که خانواده های مسافران تجربه می کنند را حس کنم. همچنین بر این باورم که همه مردم اندونزی نیز آن را حس می کنند. من از وزیر حمل و نقل خواسته ام که تطبیق کامل مراحل مختلف پرواز از جمله تعمیر و نگهداری هواپیما با بالاترین استاندارد ها را مورد بررسی قرار دهد.”

دولت سنگاپور تجهیزات ویژه ای را از جمله برای دریافت علائمی از جعبه سیاه این هواپیما به کار گرفته است. هواپیمای شرکت ایرآسیا دارای ۱۵۵ مسافر و ۷ خدمه بود و مسیر فرودگاه سورابایا به سنگاپور را طی می کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سال ۲۰۱۴، سالی سیاه برای هواپیماهای مسافربری بود

سرنگونی هواپیمای «حامل اسرای جنگی اوکراین»؛ پوتین: قطعا با پاتریوت آمریکایی سرنگون شد

تصاویر تازه‌ هواپیمای حامل اسرای اوکراین که سقوط کرد؛ پوتین: به عمد یا به اشتباه، اوکراینی‌ها زدند