یاد دو پلیس کشته شده در نیویورک گرامی داشته شد

یاد دو پلیس کشته شده در نیویورک گرامی داشته شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

ساکنان منطقه بروکلین نیویورک یکشنبه شب با دسته های گل و برافروختن شمع یاد دو مامور پلیس این شهر را که در تیراندازی جوانی سیاه پوست کشته شدند، گرامی

آگهی

ساکنان منطقه بروکلین نیویورک یکشنبه شب با دسته های گل و برافروختن شمع یاد دو مامور پلیس این شهر را که در تیراندازی جوانی سیاه پوست کشته شدند، گرامی داشتند.

این دو افسر پلیس آسیایی و لاتین تبار که شنبه کشته شدند ۳۲ و ۴۰ ساله بودند.

قاتل، اسماعیل برینسلی ۲۸ ساله بود که به خودروی گشت این دو مامور نزدیک شد و آنها را به گلوله بست و سپس گریخت و در مترو خودکشی کرد.

وی انگیزه خود را انتقام بخاطر مرگ اریک گارنر سیاهپوست عنوان کرده است که چند ماه پیش و در حوادث مرتبط با بازداشت در بیمارستان جان سپرد.

لوسی راموس از بستگان نزدیک رافائل راموس، یکی از ماموران کشته شده گفت:«امیدوارم و دعا می کنم تا در غم از دست دادن این ماموران تامل کنیم، باشد تا در حرکت رو به جلو، راه و روش در کنار هم بودن و همزیستی مسالمت آمیز را بیابیم.»

اریک آدامز، از چهرهای اجتماعات بروکلین هم گفت:«آنها فقط ماموران پلیس نبودند، آنها پسر و شوهر کسی و پدر بودند. می خواهیم کل خانواده پلیس شهر نیویورک بداند که در ترور اعضای خانواده خود، جامعه ما و همه ما با هم سوگواریم.»

گزارشهای رسیده همچنین حاکی است در حادثه ای دیکر یک مامور پلیس آمریکا نیز بامداد یکشنبه در فلوریدا کشته شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آدامس جویده شده معمای قتل یک زن جوان را پس از چهار دهه در آمریکا حل کرد

ماجرای مرموز کشف پای قطع شده یک انسان در متروی نیویورک

سگ گمرک فرودگاه بوستون میمون‌های مومیایی شده را در چمدان‌های یک مسافر شناسایی کرد