لیگ قهرمانان اروپا؛ درخشش بی پایان رئال، بازگشت بی فروغ لیورپول

لیگ قهرمانان اروپا؛ درخشش بی پایان رئال، بازگشت بی فروغ لیورپول
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رئال مادرید با پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رکورد ۱۹ برد پیاپی را به نام خود ثبت کرد.

آگهی

رئال مادرید با غلبه چهار بر صفر بر لودوگورتس رَزگارد بلغارستان، نوزدهمین برد پیاپی خود را کسب کرد و رکورد بارسلونا در پیروزهای متوالی را شکست.

کهکشانی های مادرید، آخرین بار در جریان لالیگا در ماه سپتامبر در برابر همشهری خود، اتلتیکو، شکست خورده بودند. نتیجه ای که انتقادهای پرشماری را علیه این تیم و به ویژه کارلو آنچلوتی برانگیخت.

سرمربی رئال در پی این رکوردشکنی باشکوه در یک نشست مطبوعاتی گفت: «پس از آن باخت فکر ۱۹ پیروزی پیاپی به ذهنم هم خطور نمی کرد. می دانستم که می توانیم آن شکست را جبران کنیم. ولی انتظار چنین عملکردی را نداشتم.»

لیورپول؛ بازگشت تلخ پس از پنج سال

لیورپول را اما باید بزرگترین بازنده دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به حساب آورد. تیمی که در فصل گذشته در لیگ برتر جزیره خوش درخشید و به انتظار پنج ساله هوادارانش برای حضور در رقابت های اروپایی پایان داد.

قرمزپوشان لیورپول اما به ویژه پس از کسب نتیجه مساوی در برابر بازل و حذف از گردونه رقابت ها، بار دیگر طرفدارانش را مایوس کردند.

براندان راجرز، سرمربی لیورپول در این باره گفت: «مسلما حذف شدن، افسرده مان کرده است. به نظرم پس از نتایج درخشان فصل قبل، امسال برد حقمان بود. قبلا هم گفته ام که این تجربه، درس خوبی برای ما بود. از این به بعد با تمام توان می جنگیم تا نشان دهیم که این لیورپول، مانند سری قبل، پنج سال دیگر پشت در بسته لیگ قهرمانان نمی ماند.»

لیورپول اما تا این جای کار در لیگ برتر انگلستان با ۲۱ امتیاز از ۱۵ بازی، در رده نهم قرار دارد.

به نظر می رسد راه یافتن به بالای جدول و حضور مجدد به عنوان یکی از نمایندگان فوتبالِ جزیره در لیگ قهرمانان فصل آینده، اگرنه غیرممکن، مسلما کار آسانی برای شاگردان براندان راجرز نخواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟