مجله هفتگی فوتبال، پیروزی آرسنال، شکست منچسترسیتی

مجله هفتگی فوتبال، پیروزی آرسنال، شکست منچسترسیتی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

مجله این هفته کرنر را با لیگ برتر انگلستان و جدال دوشنبه شب تیم های منچسترسیتی و چلسی آغاز می کنیم، دیداری که در آن چلسی حریف خود را از پیش رو برداشت. در این مسابقه ایوانوویچ با تک گل خود، رکورد شکست ناپذیری منچسترسیتی در دوازده مسابقه را قطع کرد تا تیم دارای بهترین خط دفاعی لیگ برتر بر تیم دارای بهترین خط حمله این لیگ چیره شود.

آرسنال هم روز یکشنبه با دو گل چمبرلین، کریستال پالاس را شکست داد و به هفدهمین پیروزی فصل خود رسید.

در جدول لیگ برتر، پس از آرسنال، منچسترسیتی و چلسی با ۵۳ امتیاز در رده های دوم و سوم هستند.

پیروزی پر گل بایرن مونیخ

به آلمان می رویم، جایی که بایرن مونیخ مهار ناشدنی با پیروزی پنج بر صفر در برابر آینتراخت فرانکفورت، بر فراز بوندس لیگا در حال پرواز است.

باواریایی ها با ۵۳ امتیاز همچنان صدرنشین بلامنازع جدول هستند و سیزده امتیاز از لورکوزن که در جایگاه دوم قرار دارد، بیشتر دارند.

صدرنشینی آتلتیکو مادرید و اخراج رونالدو

به لالیگا می رویم جایی که جدال بین سه باشگاه بزرگ اسپانیایی ادامه دارد. بارسلونا روز شنبه پس از کسب بیست و پنج پیروزی پیاپی، در ورزشگاه نیوکمپ مغلوب والنسیا شد. در این دیدار والنسیا با نتیجه سه بر دو قهرمان اسپانیا را مغلوب کرد. فرانسیسکو آلکاسر گل برتری والنسیا را به ثمر رساند تا بارسلونا برای اولین در فصل جاری با صدر جدول وداع کند.

آتلتیکو مادرید هم روز یکشنبه از فرصت به دست آمده استفاده کرد و با پیروزی در برابر رئال سوسیه داد به صدر جدول صعود کرد. ویا، دیگو کوستا، میراندا و دیگو چهار گل آتلتیکو را در این مسابقه به ثمر رساندند و قهرمانان ویسنته کالدرون بودند.

پس از این مسابقه رئال مادرید این امکان را داشت تا در جدول رده بندی از بارسلونا پیشی گیرد، اما شاگردان کارلو آنجلوتی نتوانستند تک گل خِزه را حفظ کنند و گل تساوی را از ایبای دریافت کردند. در اواخر بازی هم رونالدو از زمین اخراج شد.

هم اکنون آتلتیکو مادرید با ۵۷ امتیاز به تنهایی در صدر جدول لالیگاست و بارسا و رئال مادرید هم با ۵۴ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

توقف آژاکس در برابر اوترخت

به هلند می رویم، جایی که اوترخت، آژاکس صدرنشین را با نتیجه یک بر یک متوقف کرد. با تساوی ویتِس در روتردام، آژاکس امکان افزایش اختلاف امتیازات خود با این تیم را داشت اما تساوی یک بر یک در برابر اوترخت، فاصله امتیاز آژاکس با ویتس را بدون تغییر گذاشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

روز نخست مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲؛ هلند و آرژانتین گرفتار شگفتی نشدند

غول‌های بریتانیایی سه ماه دیگر در رینگ بوکس؛ جاشوا پیشنهاد تایسون فیوری را پذیرفت

یورو۲۰۲۰؛ برتری هلند، بلژیک و اوکراین مقابل حریفان؛ نارنجی‌ها و شیاطین سرخ صعود کردند