نوآوری در آموزش: تحصیل بدون مدرسه

نوآوری در آموزش: تحصیل بدون مدرسه
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مدرسه جایی است که به طور سنتی به آموزش اختصاص دارد، اما الزاما تنها مکان برای این منظور نیست. بسیاری از افراد با گسستن از نظام آموزشی معمول و بدون حضور در کلاس های درس نیز به کسب دانش و موفقیت دست یافته اند.

ترک تحصیل معمولا تهدیدی برای آینده شخص به حساب می آید، ولی برای بعضی می تواند اولین گام در راه موفقیت باشد. دیل استیونز از جمله کسانی است که تصمیم گرفت به “آموزش خود سازمانگرانه” روی بیاورد و اکنون به عنوان یک آینده نگر در زمینه آموزش شناخته می شود. او می گوید:

“من مشغول نوشتن کتابی هستم با عنوان راه میان بر در تحصیل، که یک راهنمای عملی برای آموزش مهارت هایی است که در مدرسه آموخته نمی شود اما راه موفقیت در جهان واقعی ما را نشان می دهد. این بر اساس تجربه شخصی من و افراد موفق دیگر است.”

خانواده دیل، پس از کلاس پنجم به او اجازه دادند مدرسه را ترک کند و به خودآموزی روی آورد. او برنامه تحصیلی خاص خودش را سازمان داد، بعضی از کلاس های کالج را انتخاب کرد و همزمان به کار پرداخت. او اکنون از طریق اینترنت به ارزیابی تجارب خود و دیگران می پردازد. این برنامه در آلمان به عنوان یک روش آموزشی جایگزین، مورد بحث است.

dalejstephens.com
uncollege
andrestern.com
The Albany Unschoolers
www.naturalchild.org
sandradodd.com
Unschooling Sudbury Education

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سبقت هند از چین در صدر؛ چند دانشجوی ایرانی در آلمان مشغول به تحصیل هستند؟

گربه گم‌شده ۱۰۰۰ کیلومتر از فرانسه تا آلمان را برای پیدا کردن صاحبش طی کرد

مردی که با تهدید به انفجار انتحاری وارد کنسولگری ایران در پاریس شده بود، خود را تسلیم پلیس کرد