رپرتاژ آگهی ارائه شده توسط

 Department of Tourism and Commerce Marketing Dubai
رپرتاژآگهی (محتوای شریک تجاری) برای توصیف مطلبی بکار برده می شود که تبلیغ کننده و حامی مالی بر روند تهیه آن نظارت و هزینه آنرا پرداخت می کند. محتوای مربوطه توسط بخش بازرگانی تولید می شود و تحریریه و خبرنگاران یورونیوز نقشی در آن ندارند. حامی مالی با همکاری بخش تولید بازرگانی یورونیوز، کنترل موضوعات، محتوا و تأیید نهایی را در اختیار دارد. «شریک تجاری» بر انتخاب موضوعات و تولید محتوا نظارت دارد و تصمیم نهایی را در همکاهنگی با بخش تولیدات بازرگانی یورونیوز اتخاذ می کند.
رپرتاژ آگهی ارائه شده توسط
رپرتاژآگهی (محتوای شریک تجاری) برای توصیف مطلبی بکار برده می شود که تبلیغ کننده و حامی مالی بر روند تهیه آن نظارت و هزینه آنرا پرداخت می کند. محتوای مربوطه توسط بخش بازرگانی تولید می شود و تحریریه و خبرنگاران یورونیوز نقشی در آن ندارند. حامی مالی با همکاری بخش تولید بازرگانی یورونیوز، کنترل موضوعات، محتوا و تأیید نهایی را در اختیار دارد. «شریک تجاری» بر انتخاب موضوعات و تولید محتوا نظارت دارد و تصمیم نهایی را در همکاهنگی با بخش تولیدات بازرگانی یورونیوز اتخاذ می کند.
Department of Tourism and Commerce Marketing Dubai

کلوپ‌های ساحلی دبی؛ معرفی ۶ مکان دیدنی برای رقص و ورزش و خرید

کلوپ‌های ساحلی دبی؛ معرفی ۶ مکان دیدنی برای رقص و ورزش و خرید
Copyright  euronews   -   Credit: Dubai

در دبی، کلوپ‌های ساحلی فقط برای آفتاب گرفتن نیستند و شمار قابل توجهی از کسب و کارهای کوچک، از شرکت‌های تناسب اندام گرفته تا مد، در این مکان‌ها مشغول فعالیتند. 

در ادامه ۶ استخر و کلوپ ساحلی این شهر معرفی می‌شود تا سفر در آیندۀ خود به دبی، از این مکان‌ها نیز دیدن کنید.

آگهی

۱- Drift

بهترین مکان برای بهره بردن از کلاس‌های تناسب اندام و کابین خصوصی فوق‌العاده لوکس؛ همچنین گرفتن عکس برای اینستاگرام 

مکان: One&Only Royal Mirage, Dubai Marina

کلوپ‌ ساحلی «دریفت» که در محوطه یکی از مجلل‌ترین هتل‌های دبی به نام One&Only Royal Mirage واقع شده، میزبان چند کارآفرین داخلی است. 

این کلوپ ساحلی ویژه بزرگسالان که در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شده، از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب باز است و به مرکزی برای علاقمندان به تناسب اندام و مد تبدیل شده است.

در این کلوپ، سوفی ملپس که یک مربی تناسب اندام محلی است باشگاه خود به نام «Super SUP Fit» را در کنار استخر راه اندازی کرده و کلاس‌های ورزشی ویژه‌ای را برای علاقمندان برگزار می‌کند. در کلاس‌های او تمرینات ورزشی روی تخته‌های شنا انجام می‌شوند. 

آگهی

طراحان مد محلی نیز فروشگاه‌هایی برای معرفی و فروش محصولاتشان دارند که برند «کیمونو گرل» یکی از آنهاست.

مارگری اوتیس، طراح و مدیر این شرکت می‌گوید: «"کیمونو گرل" یک برند سرشار از انرژی است. ما در اینجا لباس‌هایی جادویی را برای قدرت دادن به مردم طراحی می‌کنیم. جادویی شدن این لباس‌ها نیز در چند مرحله انجام می‌شود: اول اینکه روی کیمونوهای ما واژگان و آواهای «مانترا» نوشته می‌شوند و هر کیمونو، مانترای متفاوت و به این ترتیب معنا و ارتعاش متفاوتی دارد. سپس یک مراسم مقدس را با یک استاد انرژی برگزار می‌کنیم تا کیمونوها را با فرکانس‌های بالا و انرژی خالص شارژ کنیم و در نهایت، هر کیمونو حاوی نامه‌ای از «جهان» است و در این نامه، اطلاعاتی دربارۀ چگونگی فعال کردن کیمونو با انرژی‌های خودتان و اینکه چه کارهایی را باید انجام دهید تا زندگی بهتری داشته باشید، ارائه می‌شود.»

بوتیک‌هایی که در این کلوپ‌ ساحلی دایر شده، از مسیر Summer Soul اطلاعات لازم را درباره چگونگی استقرار و فعالیت دریافت می‌کنند تا بتوانند از این فرصت برای معرفی برند و محصولاتشان استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید: driftbeachdubai.com

۲- Surf Club

بهترین مکان برای بهره بردن از دی‌جی‌ها و مهمانی‌های فصلی روی شن و ماسه

محل: Palm West Beach, Palm Jumeirah

این باشگاه یکی از پاتوق‌های محبوب ساحلی در دبی است که با دی‌جی‌های محلی و بین‌المللی خود و یک پیست رقص ماسه‌ای، جمعیت بزرگی را سرگرم می‌کند.

این کلوپ نیز از ۱۰ صبح باز است و مشتریانی گاه با لباس‌های شنا یا لباس مهمانی در آن دیده می‌شوند. اینجا در طول روز، فضا آرام است و از رستوران آن آهنگ‌های آرام شنیده می‌شود؛ اما پس از تاریک شدن هوا فضای متفاوتی در آن حاکم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید: www.surfclubdubai.com

۳- Venus Beach Club

بهترین مکان برای صرف غذا در حال و هوای اصیل ایتالیایی 

آگهی

مکان: Julius Tower, Caesars Palace Dubai Bluewaters, Bluewaters Island

این کلوپ در جزیره «بلو واترز» قرار دارد و اینجا نیز از ۱۰ صبح تا نیمه‌شب، آماده پذیرایی از میهمانان آنهم با غذاهای ایتالیایی است.

کلوپ «ونوس» از لاس وگاس به اینجا آمده و در دبی میزبان یک رستوران ایتالیایی با غذاهای اصیل آن کشور است.

در اینجا کمی دور از ساحل، یک تراس آرام برای غذاخوردن طراحی شده و آشپزخانه کوچکی که در آن، فابیو ترامونتانو سرآشپز اهل ناپل ایتالیا مشغول پخت غذاهای لذیذ سرزمنینش است.

غذاها و دسرهای ایتالیایی زیادی، از جمله دسر لیمو، گرانیتا با لیمو و تورتِلی، در منوی این رستوران دیده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید: www.caesars.com/dubai

۴- Twiggy By La Cantine

بهترین مکان برای استراحت در کنار نهری آرام و صرف غذاهای مدیترانه‌ای

مکان: Park Hyatt Dubai, Port Saeed

کلوپ ساحلی Twiggy در کنار پارک «حیات» دبی و مشرف به یک تالاب مصنوعی قرار دارد. در اینجا شرکت «کرک نیل» یک ساحل زیبا با شن‌های کوارتز و یک استخر ۱۰۰ متری را طراحی کرده تا منظره‌ای از یک تالاب و نهر کوچک در کنار آن را به تصویر بکشد. 

این کلوپ ساحلی نیز از ساعت ۹ صبح باز و میزبان چند رستوران شیک و فروشگاه مد است. در اینجا طراحان مد مستقل بین‌المللی آثارشان را به نمایش می‌گذارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید: twiggy.ae

۵- SĀN Beach

بهترین مکان برای صرف غذا و لذت بردن از موسیقی زنده

مکان: The Club, West Palm Beach, Palm Jumeirah

این کلوپ ساحلی که نمایی شبیه به پناهگاههای آفریقایی دارد، با اقتباس از نام اولین مردم بومی آفریقا نامگذاری شده است. 

در رستوران آن غذاهای بین‌المللی، بویژه انواع غذاهای دریایی سرو می‌شود و ساحل آن در روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا نیمه‌شب و در آخر هفته‌ها تا ساعت ۱ صبح باز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید: sanbeachdubai.com

۶- Aura

جایی برای لذت بردن از مرتفع‌ترین استخر با منظره‌ای خیره کننده 

مکان: Nakheel Tower, Palm Jumeirah

استخر زیبای «اورا» مشهور به «استخر آسمانی» که در ارتفاع ۲۰۰ متری در منطقه پلم جمیرا ساخته شده، اولین و مرتفع‌ترین استخری است که یک اشراف کامل و ۳۶۰ درجه‌ای به مناظر شهری و خط ساحلی دبی دارد.

تخت‌های آفتاب‌گیر این مکان را می‌توان از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب رزرو کرد و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح نیز از کلاس‌های آمادگی جسمانی آبی آن لذت ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید: www.auraskypool.com

در کلوپ‌های ساحلی شلوغ دبی، بازدیدکنندگان می‌توانند آفتاب بگیرند، ورزش کنند، خرید کنند، غذا بخورند و برقصند و از همه بهتر اینکه، برای دسترسی به همۀ این امکانات، عضویت در کلوپ لازم نیست.