واژگونی اتوبوس حامل طرفداران تیم فوتبال کورینتیانس برزیل جان ۷ نفر را گرفت

تصویر آرشیوی است
تصویر آرشیوی است Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در پی وقوع تصادف یک اتوبوس در ایالت میناس گرایس برزیل هفت نفر از طرفداران تیم فوتبال کورینتیانس این کشور جان خود را از دست دادند.

آگهی

به گزارش خبرگزاری رویترز این اتوبوس حامل هواداران تیم فوتبال کورینتیانس بود که پس از شرکت در مسابقه مقابل کروزیرو در بلو هوریزونته در حال بازگشت به خانه بودند. این مسابقه در نهایت با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسیده بود. 

بر اساس گزارش‌ها ۴۳ نفر در این اتوبوس حضور داشتند که ۷ نفر جان خود را از دست داده و ۳۶ نفر هم مجروح شده‌اند. از میان زخمی‌ها ۲۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند و حال یک نفر هم وخیم گزارش شده است. به گفته آتش‌نشانان این اتوبوس در ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد کنترل ترمز خود را از دست داده و واژگون شده است. 

باشگاه کورینتیانس برزیل از این حادثه ابراز تاسف کرد و همبستگی خود را با خانواده قربانیان اعلام کرد. چندین باشگاه دیگر فوتبال برزیل نیز تسلیت خود را اعلام کردند.

رئیس جمهور لولا داسیلوا، که از طرفداران کورینتیانس است هم به خانواده و دوستان قربانیان تسلیت گفت.

لولا در پستی در شبکه های اجتماعی گفت: امیدوارم مجروحان به زودی بهبود یابند و همچنین بتوانیم به زودی علل وقوع این حادثه را پیدا کنیم. ما به آرامش در هنگام رانندگی، وسایل نقلیه خوب و مطمئن در جاده‌ها نیاز داریم چرا که هیچ راهی برای بازیابی جان‌های از دست رفته وجود ندارد.»

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انفجار در کابل سه کشته و زخمی به جا گذاشت

۱۸ کشته در تصادف اتوبوسی در برزیل

کوبا؛ تصادف اتوبوس گردشگران خارجی در هاوانا