پیشنهاد تازه میلان برای مهاجم پورتو؛ طارمی به قرمز و مشکی‌ها می‌پیوندد؟

مهدی طارمی در مقابل میلان
مهدی طارمی در مقابل میلان Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند باشگاه آث میلان این کشور قصد دارد پیشنهاد تازه‌ای برای جذب مهدی طارمی به باشگاه پورتو پرتغال ارسال کند.

آگهی

کالچو مرکاتو، رسانه ایتالیایی که به صورت تخصصی روی اخبار مربوط به نقل و انتقالات فوتبال فعالیت می‌کند، در گزارشی با اشاره به قابلیت‌های مهدی طارمی، مهاجم شماره ۹ باشگاه پورتو پرتغال نوشته است که استفانو پیولی، سرمربی روسونری مهاجم ایرانی را گزینه‌ای ایده‌آل برای تقویت خط حمله خود می‌داند. 

میلانی‌ها که امسال دیگر زلاتان ابراهیموویچ را ندارند، در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خرید یک مهاجم جدید هستند. به ویژه که اوریگی، مهاجم بلژیکی فصل گذشته عملکردی ناامیدکننده از خود نشان داد و حالا قرمز و مشکی‌های میلان به دنبال خرید یک مهاجم شماره ۹ برای تقویت خط حمله خود هستند. 

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، میلان اولین پیشنهاد رسمی خود را به ارزش ۱۳ میلیون یورو برای خرید این مهاجم ۳۱ ساله به پورتو ارسال کرد اما باشگاه پرتغالی بلافاصله این پیشنهاد را رد و تاکید کرد که قیمت طارمی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو است. 

پس از رد شدن این پیشنهاد مسئولان میلان به دنبال ارسال پیشنهاد جدیدی هستند که بتواند به مبلغ مورد نظر پورتو نزدیک باشد. 

یکی از مشکلات طارمی سن او است که همین امروز ۳۱ ساله شد و در نتیجه تنها چند سال دیگر می‌تواند در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشته باشد. 

میلانی‌ها مبلغ مورد نظر پورتو برای مهاجمی ۳۱ ساله که تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده را زیاد می‌دانند. ضمن اینکه مشکل دیگر قوانین نقل و انتقالات در فوتبال ایتالیا است. بر اساس این قوانین، باشگاه‌ها در هر پنجره تنها می‌توانند دو بازیکن با پاسپورت غیراروپایی جذب کنند و در حال حاضر تنها یک سهمیه برای میلانی‌ها باقی مانده است. 

این در حالیست که آنها در حال مذاکره برای جذب ساموئل چوکووئزه، وینگر نیجریه‌ای باشگاه ویارئال اسپانیا هم هستند و در نتیجه میلانی‌ها از بین طارمی و یا چوکووئزه تنها می‌تواند یکی را جذب کنند. با این حال مبلغ درخواستی باشگاه اسپانیایی حتی از پورتو هم بیشتر بوده و همین مسئله میلانی‌ها را از رسیدن به چوکووئزه دورتر کرده است. 

کالچو مرکاتو گزارش داده که میلانی‌ها سعی دارند پیشنهاد جدیدی ارسال کنند که با احتساب پاداش‌ها به ۲۰ میلیون یورو مورد نظر پورتو نزدیک شود.

این در حالیست که در روزهای اخیر و پس از ناامیدی اینتر از دائمی کردن قرارداد روملو لوکاکو، برخی از رسانه‌های ایتالیایی، طارمی را به عنوان گزینه مد نظر آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان هم معرفی کردند. این در حالیست که پیش‌تر اینتری‌ها در رقابت برای جذب مارکوس تورام، موفق شده بودند رقیب همشهری خود را شکست دهند و حالا شایعاتی در این خصوص که ممکن است بار دیگر بین میلان و اینتر بر سر جذب بازیکنی دیگر رقابت تازه شکل بگیرد. 

همچنین توتو اسپورت، دیگر رسانه ایتالیایی گزارش داده که میلانی‌ها در هفته‌های آتی به سمت ارسال پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی برای طارمی حرکت خواهند کرد چراکه از نظر استفانو پیولی، مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس گزینه‌ای بی‌نقص برای چیدمان ۴-۳-۳ مد نظر این مربی ایتالیایی است. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

دنیله لونگو، یکی از کسانی که در حوزه اخبار نقل و انتقالات ایتالیا حضور پررنگی دارد هم گزارش داده که میلانی‌ها به صورت همزمان پروسه جذب طارمی و چوکوئزه را پیش می‌برند تا در صورت شکست در جذب یکی، دیگری را برای روسونری به خدمت بگیرند. 

با این حال رصد گروه‌های طرفداری باشگاه میلان در ایتالیا نشان می‌دهد که حامیان این تیم نسبت به جذب طارمی تردید دارند. این طرفداران با تاکید روی سن ۳۱ سال طارمی همچنین عدم تجربه او برای بازی در لیگ‌هایی چون اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، نگرانند که او نتواند درخشش خود در پورتو را با پیرهن آث میلان تکرار کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال به میلان در آستانه منتفی شدن؛ طارمی پول بیشتر خواست

گاتزتا دلو اسپورت: طارمی تنها یک قدم با آث میلان فاصله دارد

لیگ قهرمانان اروپا: اینترمیلان مسافر استانبول شد؛ برنده رئال مادرید و منچسترسیتی فینالیست دوم امسال