ٔNOCOMMENT

ویدیوها. تصاویر «مزدوران واگنر» روسیه در شهر سولدار اوکراین

گروه مزدور موسوم به «واگنر» که برای روسیه می‌جنگند ۱۱ ژانویه اعلام کردند شهر «سولِدار» اوکراین را به تصرف خود درآورده‌اند. کی‌یف اما با رد این ادعا می گوید نبرد سنگین و شدید برای کنترل این شهر «ویران» همچنان ادامه دارد و شهر سقوط نکرده است. سولدار در ۱۸ کیلومتری شهر «باهموت» واقع شده است. کارشناسان نظامی می‌گویند با سقوط سولدار شهر باهموت نیز به تصرف ارتش روسیه درخواهد آمد.هر دو شهر سولدار و باهموت در استان دونتسک در شرق اوکراین جای گرفته‌اند، استانی که جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه در آن اعلام استقلال کرده‌اند و روسیه آن را ضمیمه خاک خود کرده است. در این ویدئو گروهی از جنگجویان واگنر به تصویر کشیده‌اند، تصاویری که ادعا می‌شود در داخل و پیرامون شهر سولدار ضبط شده است.

گروه مزدور موسوم به «واگنر» که برای روسیه می‌جنگند ۱۱ ژانویه اعلام کردند شهر «سولِدار» اوکراین را به تصرف خود درآورده‌اند. کی‌یف اما با رد این ادعا می گوید نبرد سنگین و شدید برای کنترل این شهر «ویران» همچنان ادامه دارد و شهر سقوط نکرده است. سولدار در ۱۸ کیلومتری شهر «باهموت» واقع شده است. کارشناسان نظامی می‌گویند با سقوط سولدار شهر باهموت نیز به تصرف ارتش روسیه درخواهد آمد.
هر دو شهر سولدار و باهموت در استان دونتسک در شرق اوکراین جای گرفته‌اند، استانی که جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه در آن اعلام استقلال کرده‌اند و روسیه آن را ضمیمه خاک خود کرده است. در این ویدئو گروهی از جنگجویان واگنر به تصویر کشیده‌اند، تصاویری که ادعا می‌شود در داخل و پیرامون شهر سولدار ضبط شده است.

تازه‌ترین ویدیو