گلچین ویدئوهای بدون شرح هفته؛ از کشتی طوفان‌زده نروژی تا اسپایدرمن فرانسوی

ویدیوها. گلچین ویدئوهای هفته؛ از کشتی طوفان‌زده نروژی تا اسپایدرمن فرانسوی

در گلچین ویدئوهای بدون شرح این هفته به تماشای رویدادهای خبرساز جهان می نشینیم.

در گلچین ویدئوهای بدون شرح این هفته به تماشای رویدادهای خبرساز جهان می نشینیم.

ویدئوی اول به کشتی نروژی «واکیکینگ اسکای» اختصاص دارد که روز شنبه ۲۳ مارس با ۹۱۵ مسافر و ۴۵۸ خدمه در طوفان دریا اسیر شد. این کشتی تفریحی مجلل که از شهر ترومسو در شمال نروژ به سمت استاوانگر در این کشور سفر می‌کرد، ۴۷ هزار و ۸۰۰ تن وزن دارد و متعلق به شرکت کشتیرانی وایکینگ کروز است. مسافران این کشتی تفریحی در زمان وقوع حادثه لحظات دلهره‌آوری را تجربه کردند.

ویدئو دوم لاشه بجا مانده از یک نهنگ خاکستری در سواحل مالیبو در ایالت کالیفرنیای آمریکا را به تصویر می‌کشد. این نهنگ که ۱۲ متر طول دارد از گروه نهنگ‌های خاکستری است که هر سال از ماه مارس تا مه به موازات سواحل کالیفرنیا به سمت شمال کوچ می‌کنند.

سومین ویدئو متعلق به صعود برج‌نَوَرد نامی فرانسوی از برج انجین در پاریس است. آلن روبر، که به اسپایدرمن فرانسه معروف است روز ۲۵ مارس از این برج ۱۸۵ متری در منطقه تجاری پاریس بالا رفت. وی هدف از این کار را جمع‌آوری کمک برای تعمیر و بازسازی کلیسای نوتردام پاریس عنوان کرد.

مطالب یورونیوز را در واتس‌اپ دریافت کنید

در ویدوئوی بعدی دو موتورسوار اهل کاستاریکا در پیست مسابقات قهرمانی موتورسواری این کشور با یکدیگر درگیر می‌شوند. آنها به دلیل این مساله دو سال از شرکت در این رقابت‌ها محروم شدند. در ابتدا یکی از موتورسواران دچار سانحه می‌شود و برای جلوگیری از زمین خوردن خود را به زین موتور فرد دیگر می‌اندازد. پس از توقف، موتورسوار اول به رقیب خود مشت می‌کوبد و رقیب هم این حرکت را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

ویدئوی آخر درباره سفر ملکه الیزابت دوم به سامرست، مرکز نگهداری اسب‌های سلطنتی است. ملکه بریتانیا که ۹۲ سال دارد عاشق اسب‌ است و از سه سالگی تاکنون اسب‌سواری می‌کند.

تازه‌ترین ویدیو