بودجه تحقیقات بالینی شرکتهای تجهیزات پزشکی در اروپا چگونه تامین می‌شود؟

بودجه تحقیقات بالینی شرکتهای تجهیزات پزشکی در اروپا چگونه تامین می‌شود؟
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یافتن منابع مالی برای توسعه فعالیتهای شرکت یکی از دغدغه های کسب و کارهای کوچک اروپایی است.

یافتن ابزار مالی برای اجرای خلاقیت و نوآوری یکی از بزرگترین چالشهای شرکتهاست. پلتفورم موسوم به «پاناکش پارتنرز» در رم بوجود آورده تا ایده های ابتکاری شرکتهای تجاری اروپایی را عملی کند. 

فابریتزو لاندی، بنیانگذار این پلتفرم به شرکتهای طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی برای عملی کردن ایده هایشان کمک می کند. 

وی می گوید: «تجهیزات پزشکی برای اقتصاد اروپا خیلی مهم است. در درمان و تشخیص بیماری به مردم در داخل و خارج اروپا کمک می کند و باعث بهبود زندگی آنها می شود.»

اولویتهای بخش تجهیزات پزشکی چه چیزی است؟ فابریتزیو لاندی، در این باره می گوید: «برای این است که دکترها بتوانند کار پزشکی را فراخور حال بیمار انجام دهند و درمان هایی را به کار بگیرند که مناسب ترین درمان برای هر فرد باشد. افراد با هم متفاوت هستند و خیلی مهم است که تشخیص دقیق تر و شخصی باشد.»

وی در ادامه درباره ساز و کارهای دریافت منابع مالی از طریق این پلتفورم می گوید:‌ «شرکتهای تازه تاسیس می توانند از ابزارهای مالی کمیسیون اروپا برای کسب و کارهای تجاری در نظر گرفته استفاده کنند . کارآفرینان جوان می توانند برای عملی کردن ایده های نوآورانه خود از صندوق سرمایه گذاری که به هر کدام از کشورها اختصاص دارند بهره ببرند. و پلتفرمی که ما ایجاد کرده ایم به آنها کمک می کند.» 

بیشتر بخوانید:‌ 

 منابع مالی برای تحقیقات بالینی طراحی تجهیزات تشخیص پوکی استخوان

شرکت «اکولایت» در لچه شرکت ساخت و طراحی تجهیزات پیشرفته پزشکی است که از طریق این پلتفرم توانسته برای تحقیقات بالینی طراحی تجهیزات تشخیص پوکی استخوان، دریافت کند. 

 این شرکت در جنوب ایتالیا فناوری طراحی کرده که می توان پوکی استخوان را در مراحل اولیه با یک شیوه غیرتهاجمی تشخیص بدهد. در اروپا که با خطر پیر شدن سریع جمعیت روبروست این فناوری کاربرد زیادی دارد.

سرجیو کاسکیارو، مدیر عامل «اکولایت» می گوید: «در اروپا هر سال سه میلیون و۳۰۰ هزار نفر از شکستگی استخوان ناشی از پوکی استخوان رنج می برند. تنها سه درصد از آنها برای ارزیابی وضعیت سلامتشان آزمایشهای لازم را انجام می دهند. اکثر این افراد بدون اینکه بدانند از شکستگی استخوان رنج می برند.

این فناوری در مراکز مختلف پزشکی در سراسر اروپا بکار می رود. گردش مالی «اکولایت» سال گذشته در مقایسه با سال ماقبل آن پنج برابر شده است. تعداد کارمندان «اکولایت» از ۱۰ نفر به ۳۰ نفر رسیده است. 

سرجیو کاسکیارو، یکی از بنیانگذاران «اکولایت» می گوید: «با کمک این فناوری می توانیم بیماری پوکی استخوان را از جوانی تشخیص بدهیم. برای درمان هم دارو ، تغییر سبک زندگی، رژیم غذایی، قرار گرفتن در معرض آفتاب و ورزش توصیه می شود

«اکولایت» توانست پس از دریافت منابع مالی از طریق فروش سهام به «پاناکش پارتنرز» مطالعات بالینی را به انجام برساند. این دادوستد با پشتیبانی و ضمانت های برنامه موسوم به «کوسمه» اتحادیه اروپا که برنامه ابزار مالی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است صورت گرفت.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بانک سرمایه‌گذاری اروپا به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند

کمک بانک سرمایه‌گذاری اروپا به کسب و کارهای کوچک در گرجستان

چگونه شرکت اسکاتلندی تولید انرژی پاک توانسته فراز و نشیب بازار را پشت سر بگذارد؟