نبض تجارت؛ از بورس آتن تا بازارهای چین

نبض تجارت؛ از بورس آتن تا بازارهای چین
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در این برنامه نبض تجارت گزارش هایی از بورس آتن، اقتصاد چین و همچنین همکاری شرکت نوکیا با خودروسازان آلمانی ارایه می شود. شاخص سهام در بورس آتن پس از

آگهی

در این برنامه نبض تجارت گزارش هایی از بورس آتن، اقتصاد چین و همچنین همکاری شرکت نوکیا با خودروسازان آلمانی ارایه می شود.

شاخص سهام در بورس آتن پس از آنکه این بورس سرانجام روز دوشنبه و پس از پنج هفته تعطیلی باز شد، بشدت افت کرد. این فرصتی بود برای سرمایه گذاران تا واکنش خود را به تحولات اقتصاد بحران زدۀ این کشور از ماه ژانویه تاکنون نشان دهند. این واکنش در جایی که بانکهای یونان بشدت دچار مشکل هستند و روزانه با معاملات محدود و ضرر و زیان ۳۰ درصدی مواجهند، تعجب آور نبود.

بورس اوراق بهادار آتن و بانکهای این کشور در ۲۹ ماه ژوئن تعطیل شدند. از آن زمان یونان سعی کرده برای جلوگیری از خروج از منطقه یورو، بر آغاز گفتگوها برای دریافت سومین بسته مالی تمرکز کند. سیملا توختیدو، خبرنگار یورونیوز در آتن با رئیس کمیسیون بازار سرمایه یونان درباره معاملات در اولین روز بازگشایی بورس آتن گفتگو کرده است.

در بخش IT برنامه نیز خواهیم دید چرا شرکتهای خودروساز آلمانی همچون «بی ام و»، «آئودی» و «مرسدس بنز» تصمیم گرفتند شرکت HERE را که از شرکتهای تابعه شرکت فنلاندی نوکیا است، بخرند.

بطور خلاصه این معامله انجام شد زیرا خدمات مکان یابی جغرافیایی برای رانندگی خودکار یک موضوع ضروری است. به عبارت ساده تر، یک خودرو اگر به سیستم نقشه برداری متصل نشود، نمی تواند خودش بطور اتوماتیک رانندگی کند و این سیستم است که باید به او بگوید کجا هست و کجا باید برود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رشد ۶۷ درصدی فروش املاک و مستغلات در دُبی طی یکسال گذشته

برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه «سیتی اسکیپ» در دبی همزمان با رونق بازار مسکن

دبی؛ افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه «بازار سفر عربی»