NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

چگونه هوش مصنوعی و رباتیک در حال تغییر بخش ۹ تریلیون دلار است مراقبت سلامت هستند

با همکاری
چگونه هوش مصنوعی و رباتیک در حال تغییر بخش ۹ تریلیون دلار است مراقبت سلامت هستند
Copyright euronews
Copyright euronews
نگارش از Euronews
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ارزش بخش مراقبت‌های سلامت در جهان ۹ تریلیون دلار است که 11 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان است. این بازار غول‌پیکر با پیشرفت‌های رباتیک و هوش مصنوعی در حال تغییر است. در عین حال، طیف وسیعی از برنامه‌های جدید برای بیماران نیز به افراد اجازه می‌دهد تا داده‌های سلامتی خود را کنترل کنند.

آگهی

The Exchange با پزشکان متخصص بیمارستان امان در قطر صحبت کرد که دریافته‌اند هوش مصنوعی و روباتیک به‌طور قابل توجهی مراقبت از بیمار را بهبود می‌بخشند. 

بر اساس تحلیل مجمع جهانی اقتصاد، ارزش بازار جهانی مراقبت سلامت ۹ تریلیون دلار است.  این بخش در حال تجربه رشد سریعی است و اکنون 11 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را شامل می‌شود.  این قسمت از The Exchange به بررسی آخرین روندهای فناوری در پس این رشد می پردازد.

GE HealthCare یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری پزشکی در جهان است. درآمد این گروه در سال گذشته به حدود 20 میلیارد دلار افزایش یافت. رئیس و مدیرعامل GE HealthCare International‏، اِلی شایلوت، میهمان The Exchange می‌شود تا در مورد چگونگی سرمایه‌گذاری این شرکت در آینده مراقبت سلامت با استفاده از جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی و روباتیک صحبت کند.  آقای شایلوت توضیح می‌دهد که سرمایه‌گذاری در این فناوری، احتمالاً به چه شکل بر بیماران و مشاغل تأثیر خواهد گذاشت. 

در این قسمت از برنامه دکتر برتالان مسکو هم حضور دارد.  دکتر مسکو که یک آینده‌پژوه پزشکی است که در مؤسساتی نظیر سازمان بهداشت جهانی و دانشگاه‌های ییل، استنفورد و هاروارد درباره حصول اطمینان از اینکه فناوری نیازهای بیمار را برآورده می‌کنند سخنرانی می‌کند، از آخرین نوآوری‌ها و پیشرفت‌های تجهیزات پزشکی برایمان می‌گوید.

هم‌رسانی این مطلب

مطالب مرتبط

رقابت زنان هوش مصنوعی؛ لیلی مراکشی تاج ملکه زیبایی را ربود