ژاپن من؛ دیدار از جزیرهٔ هنر ژاپن و تهیهٔ رشته‌های سوپ

ژاپن من؛ دیدار از جزیرهٔ هنر ژاپن و تهیهٔ رشته‌های سوپ
Copyright euronews
نگارش از Marta Brambillaیورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نائوشیما به جزیرهٔ هنر معروف است و حتی از دور هم می‌توان برخی از آثار هنری موجود در این جزیره را دید.

آگهی

در سفر به ژاپن می‌توان با کشتی به جزیرهٔ نائوشیما در استان کاواگا رسید، از تاکاماتسو با حدود ۴۰ دقیقه قایق‌سواری به دریای داخلی سِتو می‌رسید که آبهای آرامش یادآور آبهای مدیترانه است.

نائوشیما به جزیرهٔ هنر معروف است و حتی از دور هم می‌توان برخی از آثار هنری موجود در این جزیره را دید. می‌توان بیشتر این جزیرهٔ کوچک را با دوچرخه پیمود و در برابر موزه‌ها و گالری‌ها و مجسمه‌ها و آثار هنری که در جای جای این جزیره پراکنده‌اند توقف کرد.

موزهٔ بنِسه که در انتهای جنوبی این جزیره واقع شده معماری شگفت‌انگیزی دارد که اثر تادائو آندو معمار معروف است. این موزه لبریز از شاهکارهای هنری و دارای یک باغ داخلی و فضای نمایشگاهی بسیار زیباست. ساختمان این موزه که ۳۰ سال پیش بنا شده گویی امتداد زمین آن است و جزئی از جزیره به‌نظر می‌آید.

یورونیوز
ساحل معروف شی‌شی بوگامایورونیوز

یکی دیگر از دیدنی‌های نائوشیما موزهٔ هنری شیشو است که به کلی زیر زمین جای گرفته است و میزبان آثار سه هنرمند یعنی مونه، دو ماریا، و تورل هستیم.

کاگاوا در ژاپن به استان اودون معروف است، چراکه این استان محل تولید عمدهٔ رشته‌ یا نودل معروف اودون است. در جزیره تاکاماتسو این امکان هست که فرد خود در تهیه رشته‌های اودون شرکت کند. این کار از تهیهٔ خمیر تا ورز دادن و رشته‌رشته کردن آن حدود ۶ ساعت طول می‌کشد و بعد از آن می‌توان استراحت کرد یا در مزارع جزیره به چیدن سبزیجات رفت.

در پایان روز هم می‌توان سری به ساحل معروف شی‌شی بوگاما زد که به مکانی برای گرفتن عکس‌های فوق‌العاده معروف است.

هم‌رسانی این مطلب

مطالب مرتبط

با بازشماری جدید مشخص شد تعداد جزایر ژاپن دو برابر آمارهای قبلی است

سرمایه و فناوری ژاپنی در خدمت تولید انر‌ژی زمین‌گرمایی در آفریقا