سفر به پیست اسکی «بانسکو» در بلغارستان

سفر به پیست اسکی «بانسکو» در بلغارستان
Copyright euronews
Copyright euronews
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

«قله تودورکا۲۴۳۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.که چشم انداز فوق العاده ای به بلندترین قله شمالی پیرین، کوه ویهرن دارد. این قله با ۲۹۱۴ متر ارتفاع، دومین قله بلند بلغارستان و سومین قله در شبه جزیره بالکان است»

آگهی

پیست «بانسکو» در بلغارستان یکی از پیست های اسکی اصلی این کشور است که برای آشنایی با آن به اینجا آمده ایم. یورگی که یک راهنمای کوهستان و مربی با تجربه اسکی است مرا همراهی می کند. او امروز راهنمای شخصی من خواهد بود.

با یورگی برای یک روز کامل به گردش رفتیم تا برخی از فعالیت‌های این پیست را کشف کنیم. 

ما در پارک ملی پیرین، در قله تودورکا هستیم که ۲۴۳۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. از اینجا ما یک چشم انداز فوق العاده به بلندترین قله شمالی پیرین، کوه ویهرن داریم. این قله با ۲۹۱۴ متر ارتفاع، دومین قله بلند بلغارستان و سومین قله در شبه جزیره بالکان است.

۷۵ کیلومتر دامنه های وسیع و پر درخت در بانسکو برای لذت بردن از مناظر بکر و وحشی آلپ وجود دارد. منطقه اسکی برای اسکی بازان و علاقمندان به اسنوبرد آماده است.

در پارک ملی پیرین می توانید در زمستان با استفاده از کفش های مناسب از مسیرهای پیاده روی متنوعی لذت ببرید. می توانید با کمک یا راهنما به قسمت مرتفع کوه صعود کنید و از ۱۸۰ دریاچه دیدن کنید.

بهترین راه برای پایان دادن به یک روز در برف، فرو رفتن در آبگرم است. در نزدیکی بانسکو، گزینه های زیادی با چندین چشمه آب معدنی گرم وجود دارد.

من به یکی از سنتی ترین آبگرم های اطراف اینجا رسیده‌ام. شما واقعا احساس می کنید مانند افراد محلی اینجا هستید. وارد جمع آنها شدن و گپ زدن آسان است و آماده شدن برای فردای برفی.

هم‌رسانی این مطلب

مطالب مرتبط

ماجراجویی در شارجه؛ کویرنوردی و بازدید از غارهای باستانی

در کشور آفریقایی اسکی می‌کنند در اروپا از گرما عرق می‌‌ریزند

گردشگران با یک پیشنهاد باورنکردنی با ۱۰ پوند از لندن به استرالیا می‌روند