اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به اتهام تجاوز جنسی تحت تعقیب قرارگرفت

Achraf Hakimi
Achraf Hakimi Copyright Mathieu Pattier/Copyright 2023 The AP. All rights reserved.
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دادستان نانتر در حومه پاریس می گوید اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و آزار جنسی بازجویی شده است.

آگهی

اشرف حکیمی ستاره اسپانیایی-مراکشی باشگاه پاری سن ژرمن متهم به تجاوز جنسی به یک زن ۲۴ ساله شد.

دادستانی نانتر، حومه شمالی شهر پاریس، به خبرگزاری فرانسه گفته که حکیمی متهم است که یک زن ۲۴ ساله را در ۲۵ فوریه، یکشنبه گذشته، مورد تجاوز و آزار جنسی قرارداده است.

بازیکن ۲۴ ساله تیم ملی مراکش پنجشنبه توسط نیروهای پلیس منطقه «اوت سن» مورد بازجویی قرار گرفت و در حال حاضر تحت بازجویی وتعقیب قضایی قراردارد.

این زن همان روز برای محکوم کردن این تجاوز توسط اشرف حکیمی به پاسگاه پلیس در «وال دو مارن»، حومه دیگری در پاریس مراجعه کرده است.

شاکی به دادستان گفته که با اشرف حکیمی روی اینستاگرام آشنا شده و عصر همان روز با یک تاکسی خصوصی که این فوتبالیست برای او رزرو کرده، به خانه این بازیکن رفت. این زن می گوید حکیمی قبل از تجاوز بدون رضایت او بدنش را لمس کرده و او را بوسیده است. شاکی پرونده مدعی است با لگدزدن از شر این بال چپ پاری سن ژرمن و رفیق شفیق کیلیان امباپه، رها شده است.

اشرف حکیمی یکی از ستارگان تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر درخشید و یکی از عوامل اصلی صعود تاریخی سرخپوشان به مرحله نیمه نهایی بود.

حکیمی زاده شهر مادرید است و فوتبال را از باشگاه رئال مادرید آغاز کرد. شایعاتی مبنی بر درخواست طلاق همسر اشرف حکیمی، هیبا ابوک، هنرپیشه اسپانیایی نیز در برخی رسانه ها درج شده است. حکیمی و ابوک یک فرزند هم دارند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بنژامن مندی از دو اتهام تجاوز و اقدام به تجاوز جنسی تبرئه شد

تحقیقات پرونده «آدم‌ربایی»؛ پلیس قضایی فرانسه منزل مسکونی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ ژرمن را بازرسی کرد

دو مهماندار هواپیما سعد حریری را به تعرض و تجاوز جنسی متهم کردند