محبوبیت سرم تزریقی رشد مو و ضد چروک صورت، کارآفرین کره‌ای را میلیاردر کرد

تزریق ضد چین و چروک صورت
تزریق ضد چین و چروک صورت Copyright CANVA
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

محصول ترزیقی ضد چین و چروک این شرکت، به تنهایی ۴۵ درصد فروش آن را در اختیار خود دارد. دومین مبنع درآمد این شرکت هم محصول تزریقی دیگری است که به منظور کمک به رشد دوباره مو فروخته می‌شود.

آگهی

چانگ یونگ-جی، کارآفرین ۵۳ ساله کره‌ای به لطف سه برابر شدن قیمت سهام شرکت تحت مدیریتش، کِیرجِن (Caregen) در یکسال گذشته به جمع میلیاردرهای جهان اضافه شد. 

آقای چانگ ۶۴ درصد سهام شرکتی را در مالکیت خود دارد که موفق به عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در بیش از ۱۳۰ کشور جهان شده است. شرکت کیرجن تولید کننده محصولاتی بر پایه پپتیدها که زنجیره‌های کوتاهی از اسیدهای آمینه سازنده پروتئین‌هاست که محبوب‌ترین آنها مایع تزریقیِ رفع کننده چین و چروک صورت است. 

این شرکت که بزرگترین بازارهای خود را در خاورمیانه و شمال آفریقا، اروپا و مناطق آسیا و اقیانوسیه فتح کرده، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ درآمدی ۴۰ میلیون دلاری داشته که ۱۳.۴ درصد بالاتر از مدت مشابه سال پیش بوده است. 

محصول ترزیقی ضد چین و چروک این شرکت، به تنهایی ۴۵ درصد فروش آن را در اختیار خود دارد. دومین مبنع درآمد این شرکت هم محصول تزریقی دیگری است که به منظور کمک به رشد دوباره مو فروخته می‌شود. فروش این محصول هم با رشد ۱۵ درصدی نسبت به سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ به ۸ میلیون دلار رسیده است.

بر پایه گزارش نشریه فوربس، ثروت خانواده آقای چانگ تا پایان هفته کاری گذشته به ۱.۱ میلیارد دلار رسیده است. افزون بر آقای چانگ، فرزندان او به نام‌های مین-وو و یئون-وو نیز سهامدار شرکت کیرجن هستند ولی سهم هر یک تنها ۰.۰۵ درصد از مجموع سهام این شرکت است. 

آقای چانگ شرکت کیرجن را در سال ۲۰۰۱ و در جنوب سئول تاسیس و ۱۴ سال بعد آن را وارد بورس کرد. این کارآفرین کره‌ای، دکترای خود را در رشته علوم حیوانات از دانشگاه کرنل واقع در نیویورک، مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی را از دانشگاه ایالتی تگزاس و مدرک کارشناسی خود را هم در رشته مهندسی ژنتیک از دانشگاه سونگ کیونکوان در سئول دریافت کرده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

آقای چانگ در حالی موفق شده عنوان نخستین میلیاردر خودساخته کره جنوبی را از ژوئیه گذشته تا کنون به دست آورد که بازار سهام کره جنوبی در ۱۲ ماه گذشته پس از هنگ کنگ، بدترین عملکرد را ثبت کرده و شاخص آن حدود ۱۰ درصد افت کرده ولی قیمت سهام کیرجن در همین مدت ۳ برابر شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

۴ راهکار برای رهبری موفق کسب و کار؛ چگونه وفاداری کارکنان را به یک شرکت افزایش دهیم؟

اهدای ثروت به خیریه؛ بیل گیتس از رقابت در صدر فهرست میلیاردرهای جهان کناره‌گیری می‌کند

ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی چه کسانی هستند؟