وعده برلوسکنی به بازیکنان تیم فوتبال مونزا: اگر ببرید یک اتوبوس روسپی به رختکن می‌آورم

سلویو برلوسکونی، نخست وزیر اسبق ایتالیا
سلویو برلوسکونی، نخست وزیر اسبق ایتالیا Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برلوسکنی ۸۶ ساله در این ویدئوی ضبط شده در شام کریسمس به بازیکنان فوتبال تیم مونزا گفت: «من به بچه‌ها گفتم ... حالا شاما با میلان، یوونتوس بازی خواهید کرد. اگر در مقابل یکی از این تیم‌های برتر پیروز شوید، من یک اتوبوس روسپی را به رختکن می‌آورم.»

آگهی

ویدئویی روز چهارشنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر سابق ایتالیا به بازیکنان تیم فوتبال مونزا گفته است که اگر موفق شوند رقیبشان در «سری آ» را شکست دهند، اتوبوسی از روسپی‌ها را برای آنها می‌آورد.

برلوسکنی که اغلب از کلمات توهین آمیز استفاده می‌کند، در سال ۲۰۱۱ متهم به داشتن رابطه جنسی با یک روسپی زیر سن قانونی در یکی از مهمانی‌های بدنامش به نام «بونگا بونگای» شد. او در سال ۲۰۱۵، بعد از اینکه گفت از زیر سن قانونی بودن روسپی بی‌خبر بوده در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شد.

برلوسکنی ۸۶ ساله در این ویدئوی ضبط شده در شام کریسمس به بازیکنان تیم فوتبال مونزا گفت: «من به بچه‌ها گفتم ... حالا شما با میلان و یوونتوس بازی خواهید کرد. اگر در مقابل یکی از این تیم‌های برتر پیروز شوید، من یک اتوبوس روسپی را به رختکن می‌آورم.»

بعد از انتشار این کلیپ در فضای مجازی، مخالفان سیاسی برلوسکنی، آن را به شدت محکوم کردند. دانیلا اسبرولینی، سناتور حزب میانه ایتالیا ویوا، آن را «زبان زن‌ستیز معمولی برلوسکنی، یک شوخی بدسلیقه که شما را شوکه و عصبانی می‌کند» نامید.

بعد از این واکنش‌ها برلوسکنی در اینستاگرام خود نوشت که نمی‌تواند باور کند که یک «شوخی در اتاق رختکن» می‌تواند چنین خشمی را برانگیزد. او منتقدانش را به «نداشتن حس شوخ طبعی» متهم کرد.

مونزا فصل گذشته برای اولین بار به «سری آ» ایتالیا صعود کرد و در سپتامبر یوونتوس را شکست داد. آنها یک بار دیگر در ژانویه با اینترمیلان و یوونتوس بازی خواهند کرد و در فوریه به مصاف تیم قدیمی برلوسکنی، یعنی آث‌میلان خواهند رفت.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

برلوسکنی، یک غول رسانه‌ای میلیاردر است که به مدت سه دهه مالک میلان بود، او تیم مونزا را سال ۲۰۱۸ خرید. برلوسکنی همچنین زمانی مسلط‌‌ترین چهره در سیاست ایتالیا محسوب می‌شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

روسپی‌گری در اتحادیه اروپا؛ از لغو قوانین تا کمک‌های اجتماعی به کارگران جنسی

روسپی‌گری در کدام کشورهای اتحادیه اروپا قانونی است؟

جنجال در ایتالیا بر سر تعطیلی یک مدرسه برای عید فطر