سقوط اتوبوس به اعماق دره ۶۱ متری در پاکستان جان ۱۹ نفر را گرفت

تصویر آرشیوی است
تصویر آرشیوی است Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مقام‌های محلی می‌گویند ۳۵ نفر در این اتوبوس حضور داشتند که با سقوط به دره‌ای با عمق ۶۱ متر، ۱۹ نفر از مسافران جان خود را از دست داده‌اند.

آگهی

سقوط اتوبوس به اعماق یک دره در پاکستان به کشته شدن ۱۹ نفر و زخمی شدن ۱۲ نفر دیگر منجر شد. 

این حادثه جمعه شب، دوم ژوئيه در منطقه بلوچستان پاکستان رخ داده است. مهتاب شاه، معاون بخش شیرانی در استان بلوچستان این کشور ضمن تایید بروز این سانحه گفته است که حدود ۳۵ مسافر در این اتوبوس حضور داشتند که ۱۹ نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند. 

این مقام دولتی با بیان اینکه نیروهای امدادی در حال جستجوی بازماندگان در لاشه خودروی تخریب شده هستند تاکید کرد که این وسیله نقلیه حدود ۶۱ متر به ته دره سقوط کرده است. 

خیس بودن و لغزندگی جاده ظاهرا علت اصلی بروز این حادثه بوده و موجب شده که راننده کنترل اتوبوس را از دست داده و همراه با مسافران دچار این سانحه شود. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

تصادفات جاده‌ای مرگبار در پاکستان به دلیل نبود زیرساخت‌های جاده‌ای مناسب و همچنین بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی به یکی از حوادث رایج در این کشور بدل شده که سالانه جان بسیاری از شهروندان پاکستانی را می‌گیرد. همچنین مشکلات فنی و ایرادات وسایل نقلیه هم از دیگر دلایلی است که به افزایش این حواث دامن زده است. ماه گذشته هم در اثر سقوط یک اتوبوس به دره در ولسوالی قله سیف‌الله، ۲۲ نفر جان خود را در این کشور از دست دادند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

راهبندان مرگ‌بار در جاده برفی پاکستان جان ۲۲ نفر را داخل خودروهایشان گرفت

لوکوموتیوران پاکستانی که برای خرید ماست، قطار را متوقف کرده بود از کار تعلیق شد

دادگاهی در پاکستان حکم زندان عمران خان به دلیل فروش هدایای دولتی را به حالت تعلیق درآورد