مصاف کهکشانی‌های مادرید و قرمز‌های لیورپول در پاریس برای تعیین فاتح لیگ قهرمانان

هزاران هوادار رئال و لیورپول به پاریس آمده اند
هزاران هوادار رئال و لیورپول به پاریس آمده اند Copyright Andy Robini
نگارش از Andrew Robini
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فینال فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب میان رئال مادرید و لیورپول برگزار می‌شود.

آگهی

مسابقه فینال فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب ساعت ۹ به وقت محلی میان رئال مادرید و لیورپول در استاد دو فرانس پاریس برگزار می‌شود.

چهار سال پیش در فینالی با همین دو تیم، سفیدپوشان مادرید جام قهرمانی را بالای سر بردند. کارلو آنچلوتی این بار دو ستاره مهار ناشدنی دیگر در تیمش دارد: لوکا مودریچ کروات در میانه میدان و کریم‌ بنزمای فرانسوی در خط حمله.

کهکشانی‌های مادرید پس از قهرمانی فصل در لالیگا، در پاریس برای چهاردهمین مرتبه برای کسب جام قهرمانی چمپیونز لیگ در برابر سرخ‌پوشان لیورپول صف‌آرایی می‌کنند. 

کارلو آنچلوتی احتمالا برای چیدن ترکیب تیمش در دیدار فینال آزادی بیشتری از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول دارد. از قرار معلوم مربی آلمانی قرمزها، زمان زیادی را برای به فرم رساندن تیاگو آلکانتارا و فابینیو صرف کرده است. البته به نظر می‌رسد که هر دو ستاره برای دیدار بزرگ شنبه شب در پاریس آماده اند. 

هزاران نفر از هواداران هر دو تیم از بریتانیا و اسپانیا به پایتخت فرانسه آمده‌اند. به نظر می‌رسد مادریدی‌ها، اعتماد به نفس بیشتری دارند تا هواداران قرمزها. یکی از لیورپولی‌ها به یورونیوز می‌گوید: «فقط نگران بنزما هستم. او یکی از بهترین بازیکنان این عصر و نسل خودش است. بدون شک یکی از بهترین شماره ۹ های جهان فوتبال است.»

یکی از هواداران رئال اما با اطمینان می‌گوید: «ترسی در کار نیست. ولی باید متمرکز باشیم. آن‌ها مربی خوبی دارند و لیورپول تیم بزرگی است. اما ما مطمئنا پیروز خواهیم شد.» 

شنبه شب خواهیم دید که آیا کهکشانی‌ها موفق به تکرار نتیجه فینال چهار سال پیش خواهند شد یا نه؟

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فینال چمپیونز لیگ؛ باشگاه لیورپول خواستار عذرخواهی وزیر ورزش فرانسه شد

یک زن برای نخستین بار مسابقه لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت کرد

کارلو آنچلوتی به فرار مالیاتی متهم شد؛ ۴ سال و ۹ ماه زندان در انتظار سرمربی ایتالیایی رئال مادرید