رشته انفجار در بزرگترین کارخانه مهمات‌سازی صربستان؛ برخی از ساکنان تخلیه شدند

انفجارها در بزرگترین کارخانه مهمات‌سازی صربستان
انفجارها در بزرگترین کارخانه مهمات‌سازی صربستان Copyright Epicentar Press, Video production Bus plusCopyright Epicentar Press, Video production Bus plus
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

به گزارش رسانه‌های صربستان با وجود گذشت چند ساعت از آغاز این انفجارها همچنان صدای انفجارهای پراکنده از محل شنیده می‌شود.

آگهی

وقوع رشته انفجارهایی در یک کارخانه تولید مهمات در صربستان باعث شد تا دستور تخلیه کارکنان و شماری از ساکنان منطقه صادر شود.

این انفجارها در یک کارخانه تولید مهمات در شهر چاچاک در ۱۴۰ کیلومتری بلگراد، پایتخت صربستان روی داد. پلیس صربستان ضمن مسدود کردن مسیرهای منتهی به این کارخانه ساکنان برخی مناطق مسکونی را نیز تخلیه کرده است.

بنا به گزارش ها کارکنان حاضر در کارخانه «اسلوبودا» به دنبال آغاز انفجارها به زیرزمین پناه بردند. در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

علت وقوع این انفجارها هنوز مشخص نشده است. با این حال به گزارش رسانه های صربستان با وجود گذشت چند ساعت از آغاز این انفجارها همچنان صدای انفجارهای پراکنده از محل شنیده می شود.

بنا به اعلام مقامات صربستان ماموران آتش نشانی ۲۴ ساعت پس از وقوع آخرین انفجار می توانند برای ارزیابی اوضاع وارد کارخانه شوند. کارخانه «اسلوبودا» بزرگترین کارخانه مهمات سازی صربستان است. این کارخانه در سال ۱۹۹۹ در جریان بحران کوزوو و حملات ناتو به صربستان بمباران شده بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

صدها تُن مهمات جنگ جهانی دوم همچنان در بستر «دریاچه لمان» سوئیس قرار دارد

بریتانیا؛ بمب منفجرنشده جنگ جهانی دوم برای انفجار در دریا جابجا شد

در پی آتش‌سوزی در ۲ ساختمان در شهر والنسیای اسپانیا دست‌کم ۴ نفر جان باختند