ژوزه مورینیو از فصل آینده سکان مربیگری آ اس رم را در دست خواهد گرفت

 Jose Mourinho
Jose Mourinho Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برای او که در سال‌های اخیر نتایجی نه‌چندان رضایت‌بخش در زمین رقابتها کسب کرده بود، بازگشت به ایتالیا یادآور بازگشت به دوران قهرمانی‌هاست.

آگهی

باشگاه فوتبال رم عصر سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای خبر بازگشت «آقای خاص» به سری آ را تایید کرد. به این ترتیب ژوزه مورینیو از فصل آینده و برای سه سال روی نیمکت سرمربی‌گری تیم آ اس رم خواهد نشست.

این مربی بنام پرتغالی که دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های پورتو و اینترمیلان را در کارنامه دارد، در آوریل گذشته از تاتنهام به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود.

برای او که در سال‌های اخیر نتایجی نه‌چندان رضایت بخش در زمین رقابتها کسب کرده بود، بازگشت به ایتالیا یادآور بازگشت به دوران قهرمانی‌هاست؛ او پیش از این در جریان دو فصل حضور در اینترمیلان از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ میلادی، به پیروزهای چشمگیری از جمله دو عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا و یک بار قهرمانی در سوپرجام ایتالیا دست یافته بود.

پس از انتشار این خبر، مورینیو نیز اعلام کرد: «پس از ملاقات با مالکان باشگاه و تیاگو پینتو، بلافاصله فهمیدم که تا چه اندازه این باشگاه بلندپرواز شده. این همان چیزی است که همواره به من برای کار انگیزه داده. ما می‌خواهیم با همدیگر دور جدیدی از پیروزی‌ها را در سال‌های آتی رقم بزنیم.»

تیم آ اس رم در حال حاضر در رده هفتم سری آ قرار دارد و ۹ امتیاز از رقیبش لاتزیو عقب است. به این ترتیب حتی با یک بازی بیشتر نیز شانسی برای صعود در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

باشگاه فوتبال رم هفته گذشته شکست سنگین ۶ بر ۲ را مقابل منچستر یونایتد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. قرار است پنج‌شنبه شب بار دیگر جالوروسی‌ها در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی، در ورزشگاه المپیکو رم مقابل منچستریونایتد حاضر شوند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شکست ۶ گله مورینیو و آ‌ اس رم در شب گلزنی جهانبخش و الله‌یار صیادمنش

توقف عجیب شاگردان مورینیو در لیگ برتر انگلستان

جایگزین ژوزه مورینیو در منچستر یونایتد انتخاب شد