انفجار مادرید؛ کشیشِ مجروح در بیمارستان جان باخت

انفجار در مادرید
انفجار در مادرید Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

با مرگ کشیش مجروح، شمار قربانیان این حادثه به چهار نفر افزایش می‌یابد؛ حال آنکه به گفته مسئولان اسپانیایی دست کم ۱۰ نفر دیگر در جریان این انفجار مجروح شده اند.

آگهی

یک کشیش کاتولیک اسپانیایی که روز چهارشنبه در پی انفجار مهیب ساختمانی در مرکز مادرید به شدت مجروح شده بود پس از به نتیجه رسیدن مراحل درمان در بیمارستان جان باخت.

مسئولان شهری در پایتخت اسپانیا پس از وقوع این حادثه علت آنرا انفجار گاز عنوان کرده و یاد آور شدند که سه نفر در این میان جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب با مرگ کشیش مجروح، شمار قربانیان این حادثه به چهار نفر افزایش می‌یابد. مسئولان اسپانیایی می‌گویند دست کم ۱۰ نفر دیگر در جریان این انفجار مجروح شده اند.

انفجار که ظاهرا در طبقات بالای ساختمانی پنج طبقه متعلق به یک کلیسا روی داده دست کم دو طبقه بالایی (طبقات چهار و پنج) را به کلی ویران کرده و آسیب های جدی نیز به طبقه سوم وارد آورده است.

برخی رسانه‌های اسپانیایی پیش‌تر اعلام کرده بودند که این انفجار در ساختمانی روی داده که در نزدیک یک مرکز نگهداری سالمندان واقع شده است.

به گفته سازمان‌های امدادی و خدمات اورژانس در شهر مادرید شواهد موجود نشان می‌دهد که منشا انفجار صورت گرفته در یکی از خیابان‌های مرکزی پایتخت، نشت گاز بوده است.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انفجار در یک کارخانه داروسازی در تایوان

انفجار ونتیلاتور در بیمارستانی در ترکیه؛ شمار قربانیان به ۱۱ نفر رسید

خط لوله سراسری گاز‌ در دو استان ایران در اقدامی «خرابکارانه» منفجر شد