خروس جنگی پلیس را کشت

نزاع خروس‌ها در فیلیپین
نزاع خروس‌ها در فیلیپین Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برگزاری مسابقه نزاع خروس‌ها در فیلیپین در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است.

آگهی

یک افسر ارشد پلیس فیلیپین روز دوشنبه در جریان یورش ماموران این نیرو به محل برگزاری نبرد خروس ها به دنبال حمله یکی از این پرندگان کشته شد.

برگزاری مسابقات نزاع خروس ها با یکدیگر در فیلیپین محبوبیت زیادی دارد. برگزارکنندگان با استفاده از مهمیزک یا تیغی فلزی که به پای خروس جنگی می بندند بر سر نتیجه مصاف خونین خروس ها که اغلب منجر به مرگ یکی از آنها می شود شرط بندی می کنند.

دلیل مرگ افسر پلیس که در عملیات علیه برگزاری غیرقانونی نزاع خروس ها حضور داشت پاره شدن شریان ران پای او با یکی از تیغ های فلزی بسته شده به پای این حیوانات بود. برگزاری مسابقه نزاع خروس ها در فیلیپین در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است تا از گردهمایی افرادی که برای تماشای نبرد این حیوانات در محل جمع می شوند جلوگیری شود.

AP Photo
آماده‌سازی خروس‌ها برای نبرد خونینAP Photo

رئیس پلیس استان سامار شمالی در فیلیپین درباره حادثه رخ داده گفته است که افسر جان باخته در حال جمع آوری شواهد از برگزاری غیرقانونی مسابقه نزاع خروس ها بوده است اما هنگامی که یکی از خروس ها را بلند می کند بر اثر «بدشانسی» مهمیزک بسته شده به پای خروس شریان ران پای چپ او را پاره می کند. این افسر ارشد پلیس فیلیپین سپس بر اثر شدت خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

به گفته رئیس پلیس استان سامار شمالی این برای اولین بار طی ۲۵ سال فعالیت حرفه ای او است که یکی از ماموران پلیس با مهمیزک فلزی بسته شده به پای یک خروس جان می بازد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

پلیس فیلیپین در جریان عملیات روز دوشنبه خود سه نفر را بازداشت کرد. ماموران پلیس همچنین دو خروس را نیز توقیف کردند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رئیس جمهوری فیلیپین به ناقضان قرنطینه: خودم خاکتان می‌کنم

دادگاه «خروس بی‌محل» در فرانسه برگزار شد

رزمایش مشترک آمریکا، ژاپن و فیلیپین در آب‌های مورد مناقشه دریای چین جنوبی