فاجعه لیورپول و منچستر؛ سرخ‌پوشان انگلیسی روی هم ۱۳ گل دریافت کردند

AP Photo
AP Photo Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برای نخستین بار در تاریخ فوتبال انگلستان تیم‌های لیورپول و منچستر یونایتد در یک هفته دست‌کم ۶ گل دریافت کردند.

آگهی

هفته چهارم لیگ برتر انگلستان با نتایج عجیب و شگفتی سازی همراه بود چرا که دو تیم سرخ‌پوش و پرطرفدار فوتبال انگلستان یعنی لیورپول و منچستر یونایتد روز یکشنبه ۴ اکتبر، در مجموع ۱۳ بار دروازه خود را باز شده دیدند.

شاگردان اوله گانر سولسشایر در اولترافورد شهر منچستر در حالیکه در همان دقیقه ۱ با پنالتی برونو فرناندز با یک گل از تاتنهام پیش افتادند، در ادامه ۶ بار دروازه خود را باز شده دیدند تا شیاطین سرخ منچستر در نهایت مسابقه را با نتیجه ۶-۱ به شاگردان ژوزه مورینیو واگذار کنند.

هواداران منچستر احتمالا راضی هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا دیروز اجازه نداشتند در استادیوم از نزدیک شاهد فاجعه بازیکنان خود باشند.

اما ساعاتی پس از این نمایش ناامیدکننده، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال انگلستان، یعنی لیورپول هم در نمایشی وحشتناک با نتیجه ۷ -۲ بازی را به آستون ویلا واگذار کرد. این در حالی‌است که شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته در ۹ بازی اول فصل خود، ۷ گل دریافت کرده بودند، اما لیورپولی‌ها شب گذشته تنها در یک بازی این تعداد گل دریافت کردند.

این نخستین بار در تاریخ لیگ فوتبال انگلستان است که لیورپول و منچستر یونایتد در یک هفته دست‌کم ۶ گل دریافت می‌کنند.

شکست لیورپول، سنگین‌ترین باخت در دوران مربی‌گری یورگن کلوپ به عنوان سرمربی قرمزپوشان آنفیلد به شمای می‌رود. همچنین این نخستن بار پس از آوریل ۱۹۶۳ است که لیورپولی‌ها در یک مسابقه ۷ گل دریافت می‌کنند. آخرین بار آنها در دیدار مقابل تاتنهام بیش از ۵۷ سال قبل با نتیجه ۷-۲ شکست خورده بودند.

این نتایج در حالی رقم خورد که تیم فوتبال منچستر سیتی دیگر مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلستان هم در هفته چهارم با تساوی ۱-۱ در مقابل تیم تازه صعود کرده لیدز یونایتد متوقف شد.

بر این اساس و در پایان هفته چهارم لیگ برتر انگلستان، این شاگردان کارلو آنجلوتی، مربی افسانه‌ای و پیشین تیم فوتبال میلان ایتالیا هستند که با کسب چهارمین برد پیاپی در صدر جدول قرار گرفته‌اند. اورتون در ادامه نتایج درخشان خود روز شنبه، برایتون را با نتیجه ۴-۲ شکست داد. شاگردان آنجلوتی با این پیروزی به رکورد صد در صد پیروزی دست یافته‌اند و با ۱۲ امتیاز شروع رویایی در مسابقات امسال داشته‌اند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیونید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادامه ماجراهای آقای پپ در من‌سیتی؛ گواردیولا تا ۲ سال دیگر جایی نمی‌رود

عربستان سعودی شایعه خرید منچستر یونایتد را تکذیب کرد

منچستری‌ها بدون سرالکس، روز خوش ندارند؛ چرا یونایتد نتیجه نمی‌گیرد؟