رئیس یوفا: مسابقات فوتبال به زودی با جذابیت گذشته و در حضور تماشاگران برگزار می‌شود

 Real Madrid & Barcelona
Real Madrid & Barcelona Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، روز چهارشنبه اعلام کرد که با وجود بی‌نظمی‌های رخ داده به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات فوتبال به زودی و همچون گذشته با حضور پرشور تماشاگران از سرگرفته می‌شود.

آگهی

الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا)، روز چهارشنبه اعلام کرد که با وجود بی‌نظمی‌های رخ داده به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات فوتبال به زودی و همچون گذشته با حضور پرشور تماشاگران از سرگرفته می‌شود.

آقای چفرین به نشریه گاردین گفت که معتقد به ماندگاری دائمی ویروس کرونا نیست و بر خلاف دیدگاه‌های «آخرالزمانی» اطمینان دارد که نگرانی از وقوع موج دوم و سوم یا حتی موج پنجم شیوع این ویروس واقع‌بینانه نیست.

او تاکید کرد که جنگ اول و دوم جهانی نتوانستند فوتبال را برای همیشه تعطیل کنند و یا تاثیر ماندگاری بر آن بگذارند پس باید مطمئن بود که مسابقه‌های فوتبال به زودی با همان روال قدیمی و جذاب، در حضور طرفداران پرشمار آن از سر گرفته ‌شود.

رقابت‌های باشگاه‌های کشورهای اروپایی و نیز مسابقات لیگ‌های این قاره‌ از اواسط ماه مارس گذشته به دلیل مقابله با شیوع شتابان ویروس کرونا متوقف شد و برگزاری مسابقات جام ملتهای اروپا موسوم به یورو ۲۰۲۰ که قرار بود طی ماه‌های ژوئن و ژوئیه سال جاری همزمان در دوازده کشور مختلف برگزار شود، به تابستان سال آینده میلادی موکول خواهد شد.

با این حال، همزمان با کاهش سطح محدودیت‌های عمومی در بسیاری از کشورهای اروپا، مسابقات لیگ آلمان، بوندس لیگا، هفته گذشته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد و برخی از باشگاه‌های اروپایی نیز تمرینات منظم خود را با پیش فرض برگزاری رقابت‌های بدون تماشاگر آغاز کردند.

در چنین شرایطی، وعده روز چهارشنبه رئیس اتحادیه فوتبال اروپا امیدواری‌ها را نسبت به برگزاری پرهیجان رقابت‌های فوتبال افزایش داد.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نمایش بنِر «جان سفید پوست ارزش دارد» در بریتانیا جنجال‌ساز شد

لیگ قهرمانان اروپا؛ بایرن در رم مغلوب لاتزیو شد، پاریس با درخشش امباپه حریف خود را شکست داد

نتیجه یک پژوهش علمی: واکسن کووید تأثیری کوتاه مدت بر عادت ماهیانه زنان دارد