جلسه فراماسونری به دلیل مخالفت گروه‌های اسلامی در سنگال لغو شد

جلسه فراماسونری به دلیل مخالفت گروه‌های اسلامی در سنگال لغو شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مخالفان در بیانیه خود از گروه فراماسونری به عنوان «گروه‌های مخفی مخرب» نام برده‌اند که «به بهانه آزادی، از نوع نوین کودک کشی یعنی سقط جنین و دفاع از پیوندهای ضد طبیعت مانند ازدواح همجنسگرایان دفاع می‌کنند.»

آگهی

بیست و ششمین جلسه «برادرانه» فراماسون‌ها که قرار بود ابتدای ماه آینده میلادی در داکار، پایتخت سنگال برگزار شود به دلیل مخالفت گروه‌های اسلامی لغو شد.

قرار بود ۶۰۰ فراماسون در این نشست شرکت کنند. شصت سازمان اسلامی و بنیاد «همه برای حفاظت از ارزش‌ها» با انتشار بیانیه‌ای مشترک با برگزاری این جلسه مخالفت کردند. مخالفان در بیانیه خود از فراماسونری به عنوان «گروه‌های مخفی مخرب» نام برده‌اند که «به بهانه آزادی از نوع نوین کودک کشی، یعنی سقط جنین، و پیوندهای ضد طبیعت مانند ازدواح همجنسگرایان دفاع می‌کنند.»

ماکتار گئی، مدیر نهادی که بیانیه را منتشر کرده در گفتگو با روزنامه «آفریقای جوان» قوانین مربوط به ازدواج همجسنگرایان را بر خلاف «ارزش‌ها» خواند و گفت که باید از آن جلوگیری کرد.

در بخش دیگری از بیانیه ضمن تاکید بر لزوم هشدار به عموم مردم درباره اقدامات اینچنینی آمده است که جامعه سنگال باید از «تهاجم شرورانه شکارچیان جوانان» پیشگیری کند.

این نشست قرار بود با عنوان « مدل توسعه اقتصادی و اجتمالی برای پیشرفت جوامع‌مان: آزادی، آموزش، مدیریت؟» برگزار شود. 

به کانال یورونیوز فارسی در تلگرام بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واتیکان بر ممنوعیت فراماسون‌ شدن کاتولیک‌ها تاکید کرد

مخالفت دیوان عالی هند با سقط جنین قربانی تجاوز جنسی

رای دادگاه قانون اساسی کرواسی درباره قانون سقط جنین