پایان رقابت های رالی آفریقا اکو ریس در سنگال

پایان رقابت های رالی آفریقا اکو ریس در سنگال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

آخرین مرحله از رقابت های رالی آفریقا اکو ریس روز یکشنبه در مسافتی به طول ۲۲ کیلومتر بین دو منطقه نایوکوب و سواحل دریاچه صورتی در سنگال برگزار شد.

آگهی

آخرین مرحله از رقابت های رالی آفریقا اکو ریس روز یکشنبه در مسافتی به طول ۲۲ کیلومتر بین دو منطقه نایوکوب و سواحل دریاچه صورتی در سنگال برگزار شد.

در بخش موتور گیو تدی سلا از آفریقای جنوبی، پدیده جوانی که برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت می کرد بر سکوی قهرمانی ایستاد. سلا برغم قرار گرفتن در جایگاه دوم مرحله دوزادهم، در مجموع با ثبت بهترین رکورد زمانی، صدر جدول کلی را از آن خود کرد. بدین ترتیب این موتوسوار ۱۸ ساله تیم کی تی ام، نام خود را به عنوان جوانترین قهرمان در تاریخ این تورنمنت به ثبت رساند.

پل آندرس اوله والستر نروژی، فاتح دو دوره پیشین این رقابت ها، مرحله دوازدهم و پایانی را با پیروزی پشت سر گذاشت اما در مجموع با پنجاه ثانیه اختلاف نسبت به هم تیمی خود سلا، در مکان دوم این بخش قرار گرفت. مکان سوم نیز به مارتین بنکو دیگر موتو سوار تیم کی تی ام از جمهوری اسلواکی تعلق گرفت که با کمتر از ۹ ساعت اختلاف نسبت به قهرمان، به کار خود پایان داد.

در بخش اتوموبیل، ولادیمیر واسیلیف روس از تیم مینی کیفیت قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت. او برغم قرار گرفتن در جایگاه بیست و سوم مرحله پایانی، صدر نشین جدول کلی باقی ماند و سکوی نخست این بخش را از آن خود کرد. واسیلیف مکان نخست جدول کلی رقابت ها را از نخستین مرحله تا پایان در اختیار خود داشت.

میروسلاو زاپلِتال، راننده تیم هامر از جمهوری چک با ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه و ۳۰ ثانیه اختلاف، بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد. مکان سوم نیز به دومینیک هوسیوی فرانسوی از تیم اوپتیموس تعلق گرفت که با ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه و ۵۷ ثانیه اختلاف نسبت به صدرنشین به کار خود پایان داد.

در بخش کامیون، آندره کارگینف روس از تیم کاماز بهترین رکورد زمانی را از آن خود کرد و در جدول کلی بخش مشترک اتوموبیل و کامیون، در مکان پنجم قرار گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هافبک سنگالی پاری‌سن ژرمن برای حمایت نکردن از همجنس‌گرایان بازخواست شد

فرمول یک؛ همیلتون روند پیروز‌ی‌ در مسابقات فصل را از دومین گرند پری اتریش آغاز کرد

تیم ملی فوتبال الجزایر قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد