شعار مخالفان ترامپ بر آسمان کالیفرنیا نقش بست

شعار مخالفان ترامپ بر آسمان کالیفرنیا نقش بست
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مخالفان دونالد ترامپ، به ابتکار جدیدی برای ابراز مخالفت خود با او دست زدند. آنها به وسیله چند هواپیما بر آسمان کالیفرنیا این جمله را نوشتند: «آمریکا

آگهی

مخالفان دونالد ترامپ، به ابتکار جدیدی برای ابراز مخالفت خود با او دست زدند. آنها به وسیله چند هواپیما بر آسمان کالیفرنیا این جمله را نوشتند: «آمریکا بزرگ است. ترامپ تنفرانگیز است. هرکسی به جز ترامپ.»

توییتهایی که در این باره منتشر شده است حاکی از آن است که این هواپیماها پیغامهای سیاسی بیشتری را هم علیه دونالد ترامپ بر آسمان منتشر کردند. از جمله: «ترامپ یک دیکتاتور فاشیست است.»

با وجود این مخالفتها، بر اساس نظرسنجیها دونالد ترامپ همچنان پیشتاز جمهوریخواهان در رقابت درون حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری است.

Did anyone notice this in the sky at the #RoseParade this morning? How could you not?! #Trumpmyfoxla</a> <a href="https://twitter.com/GDLA">gdlapic.twitter.com/LAAJOjEhMi

— Mario Ramirez (@MarioFOXLA) 1 Janvier 2016

او که با ابراز نظرهای جنجالی خود بارها خبرساز شده است در ابراز نظر تازه ای حساسیت طرفداران حقوق زنان را برانگیخت. او گفت: «به من گوش دهید: خانم رئیس جمهوری! آیا می توانید تصور کنید؟ اگر هم زنی بخواهد رئیس جمهوری بشود این زن نباید هیلاری کلینتون باشد.»

آقای ترامپ پیش تر گفته بود که باید ورود مسلمانان به آمریکا ممنوع شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش هایی به اظهارات ترامپ در خصوص مسلمانان در اندونزی، پاکستان و فلسطین

انتقاد جمهوریخواهان از دونالد ترامپ به خاطر اظهارات جنجالی علیه مسلمانان

مدیر شورای روابط اسلامی-آمریکایی: «دونالد ترامپ و افرادی نظیر او بازیچه داعش اند»